İletinin Yandex'e ulaşmadığını içeren rapor

Yandex'te bir e-posta hesabına e-posta gönderdiyseniz ve bu e-posta ulaşmadıysa, “Mailer-Daemon” servisinden teslim edilememe raporunu alırsınız.

Otomatik raporda teslim edilmeme nedeni belirtilir. Nasıl bulunur ve deşifre edilir:

  1. Diagnostic Code sözcük grubunu bulun. Sağında İngilizce olarak hata kodu gösterilir.
  2. Aşağıdaki tabloda bu hata kodunu bulun.
    İpucu. Tabloda hızlı arama yapmak için Windows'ta Ctrl+F ve macOS'ta Cmd+F tuş kombinasyonunu kullanın.
Hata kodu Neden ve çözüm

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

İleti mevcut olmayan bir adrese gönderildi.

Alıcı adresinin gereksiz noktalama işaretleri, boşluklar ve tırnak işaretleri içermediğinden emin olun. Alıcıya sorarak adresini teyit edin ve e-postayı yeniden gönderin.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

İleti spam olarak görünüyor.

E-posta kutunuzdan sadece spam gönderiliyorsa Yandex e-posta sunucusu e-posta kutusundan gönderilen e-postaları 24 saat engelleyecektir.

Not. Sitenizden kullanıcılarınıza veya abone olan kişilere yasal ileti gönderimi gerçekleştiriyorsanız "Gerçek" mesaj gönderimiyle ilgili Yandex Önerileri hakkında bilgi edinin.

Policy rejection on the target address

İleti gönderdiğiniz kişinin hesabı, Kullanıcı sözleşmesini ihlal ettiğinden dolayı engellenmiştir.

Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin.

E-postanın gönderildiği e-posta kutusunun sahibiyseniz engeli kendiniz kaldırabilirsiniz. Kişisel bilgiler sayfasında kendiniz hakkında doğru bilgileri belirtin ve bir süre sonra engelleme otomatik olarak kaldırılır. Doğru verileri belirttiyseniz ama hesabın engeli kalkmadıysa sayfanın alt kısmındaki iletişim formunu kullanarak Destek Ekibi’ne başvurun.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Alıcının e-posta kutusu dolu. Bu durum, genellikle, alıcının posta kutusunu nadir kullanmasından ve posta kutusunun bültenlerle dolmasından dolayı yaşanmaktadır.

Alıcıyla farklı bir iletişim yöntemiyle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin. Alıcının e-postaları kendi e-posta hesabına tekrar alabilmesi için web arayüzü üzerinden Yandex.Mail'e gitmesi gerekmektedir.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Dosya boyutu çok büyük. E-postayla gönderdiğiniz ek, Yandex’in e-posta sunucusu tarafından belirtilen kısıtlamalardan dolayı kabul edilemiyor. Yandex e-posta kutusuna gönderilebilecek ekli e-postaların büyüklüğü en fazla 30 MB olmalıdır.

Eki, dosya depolama hizmetine yükleyin (örneğin, Yandex.Disk) ve iletiye linkini girin.

Error: timeout exceeded

Alıcının e-posta sunucusu yanıt vermiyor. E-posta sunucusu sistem komutlarına uzun süre yanıt vermedi ve Yandex’in e-posta sunucusu bağlantı ve e-posta aktarımı denemesini durdurdu.

Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin.

Error: too many connections

Yandex’in e-posta sunucusu, diğer sunuculardan gelen çok sayıdaki talepten dolayı aşırı yüklüdür. Bu durum yükün artmasına ve çalışmasının yavaşlamasına yol açar.

Alıcıyla farklı bir yöntemle bağlantı kurmayı deneyin ve sorunu bildirin.

Error: too many recipients

E-postada fazla sayıda alıcı gösterilmiş: Kime, Bilgi ve Gizli bilgi alanlarında 35’ten fazla adres var.

Alıcı listesini düzenleyip tekrar deneyin.