İleti spam olarak görünüyor

Yandex'te bir adrese e-posta gönderdiyseniz ve e-postanın ulaşmadığına dair “Message rejected under suspicion of SPAM”, “Message rejected as spam by Content Filtering”, “Message rejected. See http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=69585 for more information”, “Sorry, message looks like SPAM to me”, “550 5.7.1 SPF check failed: <IP_host> is not authorized to send in the name of <domain_name>. (in reply to RCPT TO command)” mesajlarından birini aldıysanız, bu durum, alıcının e-posta sunucusunun e-postalarınızı spam olarak algıladığını gösterir.

Alıcı veya e-posta hizmeti yönetimiyle diğer yollardan irtibata geçip sorunu bildirin.

Sitenizden kullanıcılarınıza veya abone olan kişilere yasal ileti gönderimi gerçekleştiriyorsanız "Gerçek" mesaj gönderimiyle ilgili Yandex Önerileri hakkında bilgi edinin.

Not. Kurumlar için Yandex 360 kullanıyorsanız, bağlı alan adında SPF kaydı mutlaka ayarlanmış olmalıdır.