Etiketlerle Çalışma

Etiketler e-postaları düzene koymanıza ve aradığınız e-postaları hızlıca bulmanıza olanak sağlar. Her e-postaya istediğiniz kadar etiket ekleyebilirsiniz.

Varsayılan olarak e-posta hesabınızda dört standart etiket mevcut: Önemli, Okunmamış, Ek içerenler ve Yanıt bekleyenler (tekrar gönderim için hatırlatma ayarlanırsa gösterilir). Etiket listesini klasör listesinin altında görebilirsiniz.

İletiler listesindeki önemli iletiler kırmızı renkle seçilir:

  1. Etiket Ekleme
  2. Etiket Kaldırma
  3. Etiketleri Düzenleme
  4. İşaretleme yapamıyorum

Etiket Ekleme

  1. İstediğiniz e-postaları işaretleyin.
  2. Üst menüde Etiket butonuna tıklayın veya içerik menüsünde Etiket ekle → Yeni etiket öğesini seçin.
  3. Etiket adını girin (en fazla 15 karakter) ve değişiklikleri uygulamak için etiketin üzerine tıklayın. Yeni etikete renk atamak istiyorsanız etiket listesinde Yeni etiket öğesini seçin.

Daha önce oluşturulan etiketleriniz varsa, e-postaları soldaki listede istediğiniz etiketin üzerine taşıyabilirsiniz veya tam tersine etiketi istediğiniz e-postanın üzerine taşıyabilirsiniz.

E-postayı önemli olarak işaretlemek için gönderenin resminin solunda simgesine tıklayın.

Etiket Kaldırma

İşareti birkaç farklı yöntemle kaldırabilirsiniz:

Açılan postada
Gerekli işaretteki artıya basın:
Posta listesinde
  1. E-postaları işaretleyin.
  2. Üst menüde Etiket butonuna tıklayın veya içerik menüsünde Etiket ekle öğesini seçin.
  3. Etiketi kaldır kısmında kaldırmak istediğiniz etiketin adını seçip değişikliği uygulamak için etiketin üzerine tıklayın.

Etiketleri Düzenleme

Tüm ayarlar → Klasörler ve etiketler menüsünden etiketleri yönetebilirsiniz:

  • Yeni etiketleri oluşturabilirsiniz;
  • Etiketleri düzenleyebilir ve silebilirsiniz;
  • E-posta sayısına veya alfabeye göre etiket sıralayabilirsiniz;
  • E-postaların otomatik işlenme kuralları oluşturabilirsiniz.
Uyarı. Standart etiketler değiştirilmez ve silinemez.

İşaretleme yapamıyorum

Ctrl+F5 tuş kombinasyonuna tıklayarak sayfayı yenileyin. Bundan sonra tarayıcı önbelleğini temizleyin ve cookies çalışma ayarlarını yapın, daha sonra gerekli olan işlemi bir kez daha tekrarlamayı deneyin.

Tarayıcıdaki eklenti ve uzantılar sık sık Mail'in hatalı çalışmasına sebep olabiliyor; eklenti ve uzantıları geçici olarak devre dışı bırakın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.