Mobil Mail uygulaması

Spamla mücadele

E-posta kutuma spam geliyor

Eğer Gelen Kutusu'na spam olarak değerlendirdiğiniz bir e-posta geldiyse lütfen bunu bize bildirin:

  1. E-postayı açın.
  2. Ekranın alt kısmında bulunan simgesine tıklayın.

Bu şekilde Spam filtresinin filtrelerinin çalışmasını e-posta kutunuz için düzeltirsiniz. Bazen bunun için aynı türde birkaç gereksiz e-posta şikayeti almamız gerekir. Yandex.Mail servisinde spamlarla mücadele ile ilgili ayrıntılı bilgiyi Yandex.Mail Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Birkaç e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Silmek istediğiniz e-postaları seçin. E-posta seçmek için gönderenin e-posta satırındaki resmine tıklayın.
  2. Ekranın alt kısmında bulunan simgesine tıklayın.

Eğer e-posta doğrudan Spam klasörüne geldiyse bu e-posta klasöre geldikten 10 gün sonra otomatik olarak silinecektir. Eğer e-posta Spam klasörüne yanlışlıkla geldiyse e-posta okuma sayfasında simgesine tıklayın; bu gönderenden gelen yeni e-postalar Gelen Kutusu'na gelmeye başlayacaktır.

İstenmeyen aboneliği iptal etme

Abonelik e-postasının sonunda genelde bu aboneliği iptaliyle ilgili talimatlar yer alır. İstenmeyen aboneliği, doğrudan siteden veya bu sitenin yönetimine başvurarak iptal edebilirsiniz.

Ayrıca istenmeyen aboneliklerin adreslerini Yandex.Mail servisinin tam sürümünde kara listeye ekleyebilirsiniz.