Mobil Mail uygulaması

Sorular ve yanıtlar

Birkaç e-posta nasıl seçilebilir?

  1. Seçmek istediğiniz ilk e-postayı aşağıdaki yöntemlerden birini kullanarak seçin:
    • Yöntem 1. E-posta satırındaki gönderen resmine tıklayın.
    • Yöntem 2. E-postanın olduğu satırı basılı tutun.
  2. Seçmek istediğiniz diğer e-postaların bulunduğu satırlara tıklayın.

Hesaptan nasıl çıkış yapılır?

Hesaptan çıkış yapmak için Android sistem ayarları kullanabilirsiniz.

Hesaplardan birinin sistemden kalıcı olarak silinmeden çalışmasını durdurmak istiyorsanız uygulama ayarlarında bu hesabı kapatın.

E-postaların indirilmesi ve bildirimler nasıl devre dışı bırakılır?

Push bildirimleri ve eşitlemeyi her klasör için ayrı olarak ayarlayabilirsiniz:

  1. Ekranın sol kısmını çekin ve gizli menüyü çıkarın.
  2. Ayarlar butonuna tıklayın (bu buton klasör ve etiketler listesinin altında yer alır).
  3. Bildirimleri ve klasörlerin seçici eşitlemesini ayarlamak istediğiniz hesabı seçin.
  4. Bildirimler ve çevrimdışı erişim bölümünde her klasör için bir seçenek tercih edin:
    • E-postaları bildirir ve yükler — klasör içeriği arkaplan modunda yüklenecek, yeni e-postalarla ilgili bildirimler gösterilecektir.
    • E-postaları yükler — klasör içeriği arkaplan modunda yüklenecek, yeni e-postalarla ilgili bildirimler gösterilmeyecektir.
    • Hiçbir şeyi yüklemez — klasör içeriği sadece klasör açıldığında yüklenecektir.
      Dikkat! E-postaların yüklenmesi bildirimlerle birlikte devre dışı bırakılır. E-postaların yüklenmesini kapatıp yeni gelen e-postalarla ilgili bildirimleri etkinleştirmek mümkün değildir.

Rehber uygulamanın neresinde yer alır?

Uygulamanın şu anda ayrı bir rehberi yoktur. E-posta oluştururken Alıcı alanında alıcının adı veya adresini girmeye başlayın, uygulama uygun seçenekleri size sunacaktır.

Bildirim merkezinde uygulama simgesi neden görünmüyor?

Uygulamanın yeni sürümü sunucuya sürekli olarak bağlanmadan e-postalarla ilgili bilgileri alır. Bunun sayesinde pil ömründen tasarruf edilir. Dolayısıyla bildirim merkezinde uygulamanın simgesi görüntülenmez.

Sunucu bağlantısı yok

İnternet bağlantısının mevcut olup olmadığını kontrol edin (internet bağlantısı olmadan Yandex.Mail uygulaması açılamaz):

  • Mobil şebekeye bağlı mısınız?
  • Cep telefonunuzda kullanılabilir bakiye var mı?
  • Başka bir internet bağlantısı kullanabilir misiniz, örneğin Wi-Fi?

Önerilerimizin faydasını görmediyseniz letişim formunu kullanarak sorularınızı bize iletebilirsiniz. Mesajınızda sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın ve mesajınıza uygulamanın ekran görüntüsünü ekleyin.

Şifre nasıl değiştirilir?

Şifreyi Yandex.Mail'in web arayüzünde değiştirebilirsiniz (bkz. Şifre veya güvenlik sorusunun yanıtı nasıl değiştirilir?).

Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

Şifreyi erişim yenileme sayfasında yenileyebilirsiniz.

Şifreyi yenileyemiyorsanız iletişim formunu kullanarak bize başvurun.

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı adınızı unuttuysanız erişim yenileme sayfasındaki ipucu kullanmayı deneyin. Yakın zamanda Yandex hesabınıza aynı akıllı telefondan giriş yaptıysanız ipucu faydalı olabilir.

Yazıştığınız kişilere de sorabilirsiniz. E-posta gönderdiğiniz kişiler, e-postalarınızın hangi adresten geldiğini size hatırlatabilirler.

Kullanıcı adınızı yenileyemiyorsanız iletişim formunu kullanarak bize başvurun.

E-postalar kayboldu

E-postaları yanlışlıkla sildiyseniz veya e-postalarınız kaybolduysa e-postalarınızı Çöp Kutusu'nda aramayı deneyin (bu klasörde bulunan e-postalara, silindikten sonra 7 gün boyunca erişebilirsiniz). E-postaları geri almak için:

  1. Çöp Kutusu klasörüne girin.
  2. Silmek istediğiniz e-postaları seçin. E-posta seçmek için gönderenin e-posta satırındaki resmine tıklayın.
  3. Ekranın üst kısmında yer alan simgesine tıklayın.
  4. Klasöre taşı butonuna tıklayın.
  5. E-postayı taşımak istediğiniz klasörü seçin.

Kaybolan e-postalar Çöp Kutusu'nda da yoksa maalesef bu e-postalar geri alınamaz.

E-postaları silmediyseniz aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Yandex.Mail'in web arayüzünde ziyaret günlüğüne girin ve e-posta kutusuyla son hafta içinde yapılan işlemler hakkında bilgi inceleyin.
  2. Pasaport sayfasında şifrenizi değiştirin. E-posta güvenlik kurallarını izlediğinizden emin olun.
  3. E-postaları silen programları kullanıp kullanmadığınızı kontrol edin. Telefonunuzda POP3 protokolü üzerinden çalışan program kuruluysa programın ayarlarında e-postalar indirildiğinde kopyaların sunucuda kaydedilmesi gerektiğini belirtin.

Bu önerilerin faydası olmadıysa veya kayıp e-postalarla ilgili başka sorularınız varsa iletişim formunu kullanarak bunları bize iletin.

Sosyal ağdan veya forumdan bildirim gelmiyor

Dikkat! Eğer sosyal ağda veya forumda kayıt işlemini Yandex'te kaydolmadan önce tamamladıysanız onay e-postası gelmeyecektir. Siteden e-posta gönderilmesini tekrar talep etmeniz gerekecektir.

Sosyal ağda veya forumda kayıt olduktan sonra kayıt doğrulama e-postası size gelmiyorsa aşağıdaki adımları izleyin:

  1. E-posta adresinizi doğru belirtip belirtmediğinizi kontrol edin.
  2. E-postaları filtreleme kurallarında e-postaları silen bir filtre ayarlanmadığından emin olun. (Filtreyi devre dışı bırakma veya silme işlemi ancak Yandex.Mail'in tam sürümünde yapılabilir).
  3. Sosyal ağın veya forumun e-posta adresinin kara listede yer almadığından emin olun. (Site adresini kara listeden silme işlemi ancak Yandex.Mail'in tam sürümünde yapılabilir).

E-posta kutusunun ayarlarının ve diğer sitede belirtilen adresin doğruluğundan eminseniz siteden e-posta gönderilmesini tekrar talep edin. Eğer birkaç saat sonra e-posta gelmezse site yönetimiyle irtibata geçin.

Kendi klasörlerimi nasıl oluştururum?

Kendi klasörlerinizi Yandex.Mail'in web arayüzünde oluşturabilirsiniz (Klasörlerle çalışma bölümünü inceleyin).

E-posta aktarımı veya işlenme kuralı nasıl ayarlanır?

Diğer e-posta kutusundan e-posta aktarımı ve e-postaların işlenme kurallarını sadece Yandex.Mail'in web arayüzünde ayarlayabilirsiniz (см. разделы Diğer e-posta kutularından e-posta aktarımı ve E-postaların işlenme kuralları) bölümlerini inceleyin).

Sorum listede yok

Yukarıda açıklanmamış bir sorunla karşılaştıysanız iletişim formunu kullanarak bize başvurun.

Sorunun hangi şartlar altında oluştuğunu ve yaptığınız işlemlerin sıralamasını açıklayın.

Başvurunuza hataları gösteren ekran görüntülerini ve uygulamanın ekran görüntüsünü de ekleyin.