E-posta Okuma

E-posta okuma

E-posta kutusuna girin ve istediğiniz e-postaya tıklayın. E-postayı başka bir klasörden açmak için ekranı sağa kaydırın ve istediğiniz klasörü listeden seçin.

Ekli dosyayı indir

E-postayı açın ve ekteki dosyanın görseline tıklayın.

Etiket Ekleme

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.

  3. Etiket ekle'ye tıklayın.

  4. Etiketi seçin.
Not. Mobil uygulamada sadece mevcut etiketler kullanılabilir. Yeni etiketi Yandex.Mail'in web arayüzü üzerinden oluşturabilirsiniz.

E-postanın silinmesi

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.

  3. Sil butonuna tıklayın.

Ayrıca e-postayı e-posta listesi üzerinden de silebilirsiniz.

E-postayı ilet

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.

  3. İlet'e tıklayın.

E-postayı başka bir klasöre taşıma

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.

  3. Klasöre taşı'ya tıklayın.
  4. E-postanın taşınacağı klasörü seçin.

E-postayı başka bir dile çevirme

E-posta metnini Yandex.Çeviri servisi aracılığıyla veya Yandex.Mail web arayüzünün tam sürümü üzerinden çevirebilirsiniz.

Gelen postalarla ilgili sorunlar

E-postalarım kayboldu

E-postalarınızı yanlışlıkla sildiyseniz veya iletileriniz başka bir nedenle kaybolduysa bunları ilk önce Çöp Kutusu'nda aramayı deneyin (bu klasöre taşınarak silinen e-postalar silindikten sonra 30 gün boyunca geri yüklenebilir). E-postalarınızı geri yüklemek için:

  1. Çöp Kutusu'na girin.
  2. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  3. Ekranın alt kısmında ve ardından simgesine tıklayın.

  4. E-postanın taşınacağı klasörü seçin.

Kayıp saydığınız iletiler Çöp Kutusu'nda yoksa bunları başka bir şekilde kurtarmanız mümkün değildir.

E-postaları silmediyseniz aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Yandex.Mail'in web arayüzünde e-posta kutunuzun ziyaret günlüğüne girin ve son 1 hafta içinde gerçekleşen işlemlerle ilgili bilgileri inceleyin.
  2. Yandex.Pasaport sayfasında şifrenizi değiştirin. E-posta güvenlik kurallarına uyduğunuzdan emin olun.
  3. E-posta silen programlar kullanıp kullanmadığınızı kontrol edin. Telefonunuzda POP3 protokolüne göre çalışan bir program kuruluysa programın ayarlarına girip indirdiği e-postaların kopyalarını sunucuya kaydetmesini ayarlayın.
Sosyal ağdan veya forumdan e-postalar gelmiyor
Uyarı. Yandex'e kaydınız sosyal ağ veya forum kaydınızdan sonra gerçekleştiyse sosyal ağ veya forum kaydınızın onay bildirimini alamazsınız. Bu durumda onay bildirimini özel olarak tekrar istemeniz gerekir.

Sosyal ağa veya foruma kayıt olduktan sonra e-postayla kayıt onayı alamıyorsanız aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Belirttiğiniz e-posta adresinin doğruluğunu kontrol edin.
  2. E-postaların işlenme kurallarında e-postaları silen filtreler oluşturulmadığından emin olun. (Kurallar yalnızca Yandex.Mail'in web arayüzünde devre dışı bırakılır ve silinir.)
  3. Sosyal ağ veya forum adresinin Kara Liste'de bulunmadığından emin olun. (İstediğiniz adresi Kara Liste'den yalnızca Yandex.Mail'in web arayüzünden silebilirsiniz.)

E-posta kutusu ayarlarınızın ve belirttiğiniz adresin doğruluğundan eminseniz sitenin tekrar doğrulama e-postası göndermesini isteyin. Birkaç saat geçmesine rağmen e-posta hala gelmediyse site yönetimine başvurun.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve geri bildirim öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili olan sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.