E-posta kutusu ayarları

İmzanın düzenlenmesi

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. İmzayı değiştirmek istediğiniz kullanıcı hesabını seçin.
  4. İmza öğesinde imza metnini girin.

Profil fotoğrafının değiştirilmesi

iOS'taki Yandex.Mail uygulamasında profil fotoğrafı maalesef henüz değiştirilemiyor. Fakat bunu mobil tarayıcı üzerinden yapabilirsiniz:
  1. Yandex ID'yi açın.
  2. Görseli telefondan yükleyin veya görsel için doğrudan (örneğin sosyal medyadan) bir bağlantı belirtin.

Eski fotoğrafın üstüne yenisi yüklendiğinde eski fotoğraf Yandex ID’ye kaydedilir. Yeni fotoğrafı silerek eskisine geri dönebilirsiniz.

Tema değiştirme

Varsayılan olarak, uygulama cihazınızın temasını kullanır. Cihaz ayarlarında temayı değiştirirseniz, cihazın yeni teması uygulama için de kullanılır.

Uygulamanın temasının sistem temasından bağımsız olmasını istiyorsanız:
  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ayarlar → Genel yolunu takip edin.
  3. Cihazda ayarlı temayı kullan seçeneğini devre dışı bırakın.
  4. İsteğinize bağlı olarak Koyu tema'yı etkinleştirin veya devre dışı bırakın.
Soldaki menü için ayrıca Yandex.Mail'in masaüstü sürümünde seçtiğiniz temayı da etkinleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:
  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Temayı etkinleştirmek istediğiniz hesabı seçin.
  4. Temalar seçeneğini etkinleştirin.

Bildirimleri ayarla

Klasörlerin her biri için bildirimleri özel olarak ayarlayabilirsiniz:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Bildirimleri ayarlamak istediğiniz kullanıcı hesabını seçin.
  4. Bildirimler özelliğini açıp her bir klasör için ayarlarını özel olarak yapın.

Bildirim sesini seçmek için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Sesi hangi kullanıcı hesabı için değiştirmek istiyorsanız, onu seçin.
  4. Ses bölümünde, “Yandex.Mail” veya “Standart” olmak üzere, istediğiniz seçeneği işaretleyin.

Otomatik çevirinin ayarlanması

Gelen e-postaların seçilen dile otomatik çevrilmesini etkinleştirebilirsiniz:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ayarlar → Genel yolunu takip edin.
  3. Çeviri seçeneğini etkinleştirin ve e-posta çevirisinin önerileceği standart dili seçin.

Çeviriyi kullanmak için istediğiniz e-postayı açın, metnin üstünde çeviri dilini seçin ve Çevir'e tıklayın.

Sesli yönetimin ayarlanması

E-postaları sesli veri girişiyle oluşturmak ve gelen e-postaları dinlemek için Sesli yönetim'i etkinleştirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ayarlar → Genel yolunu takip edin.
  3. Sesli yönetim seçeneğini etkinleştirin ve bu amaçla kullanılacak dili seçin.

Gelen e-postayı dinlemek için e-postayı açın ve sağ alt köşede yer alan simgesine tıklayın.

Sesli veri girişi kullanarak bir e-posta yazmak için e-posta metni girişi penceresini açın ve sağ alt köşede simgesine tıklayın.

E-posta kutusunun diğer ayarları

Tüm diğer e-posta kutusu ayarları sadece Yandex.Mail web arayüzünde değiştirilebilir.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.