Abonelik yönetimi

Aboneliklerden Gelen Kutusu'na çok sayıda e-posta alıyorsanız Yandex.Mail bunları ayrıştırmanıza yardımcı olur. Tüm abonelikleri okunan ve okunamayan olarak ikiye bölün. Okunan aboneliklerin e-postaları Gelen Kutusu'na gelmeye devam ederken, okunmayan aboneliklerin yeni e-postaları otomatik olarak Çöp Kutusu klasörüne aktarılır.

Uyarı. Çöp Kutusu klasöründeki tüm e-postalar 31 gün sonra otomatik ve kalıcı olarak silinir. Silinmiş e-postalar geri alınamaz.
  1. Tüm abonelikleri göster
  2. E-postalarını Çöp Kutusu'na taşıma ayarları
  3. E-posta alınımını Gelen Kutusu'na geri getir

Tüm abonelikleri göster

  1. Ekranı sola çekin.

  2. Klasör ve etiket listesinin altında Ayarlar butonuna tıklayın.

  3. Abonelik listelerini ayarlamak istediğiniz kullanıcı hesabını seçin.
  4. Abonelik yönetimi'ni seçin.

Aktif olanlar sekmesinde tüm aboneliklerin listesini göreceksiniz. Abonelik listesine göre son dağıtılan iletileri görüntülemek için o abonelik listesine tıklayın.

E-postalarını Çöp Kutusu'na taşıma ayarları

  1. Aktif olanlar sekmesinde gizlemek istediğiniz abonelikleri işaretleyin. Bu aboneliklerin yeni e-postaları otomatik olarak Çöp Kutusu klasörüne taşınır.
  2. <... sayıda> aboneliği gizle butonuna tıklayın.
  3. Seçilen aboneliklerden eski iletileri Gelen Kutusu'ndan Çöp Kutusu'na taşımak için Eski e-postaları sil seçeneğini etkinleştirin.
  4. <... sayıda> aboneliği gizle butonuna tıklayın.

E-posta alınımını Gelen Kutusu'na geri getir

  1. Gizli sekmesini açın.
  2. Okunan kategorisine taşımak istediğiniz abonelikleri işaretleyin. Bu aboneliklerin yeni e-postaları Gelen Kutusu'na aktarılır.
  3. <... sayıda> aboneliği etkinleştir butonuna tıklayın.
  4. Etkinleştirmeyi onaylayın.

Destek Ekibi'ne yaz

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve geri bildirim öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili olan sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.