“Tüm gelenler” dosyası

Yandex.Mail uygulamasında birden fazla kullanıcı hesabı kullanıyorsanız uygulamaya bağlı olan tüm e-posta kutularındaki gelen e-postaları tek bir yerden (Tüm gelenler klasöründen) okuyabilirsiniz.

Bu klasör, yalnızca Gelen kutusu klasöründen e-postaları içerir. Bültenler, Sosyal ağlar ve oluşturduğunuz diğer klasörler gibi tüm diğer klasörlerden e-postalar Tüm gelenler klasörüne alınmaz.

Not. Bu klasör Google, Outlook.com, Hotmail, Rambler, Yahoo!, QIP, NGS, Mail.ru vb. harici e-posta kullanıcı hesapları dahil olmak üzere 2'den 5'e kadar kullanıcı hesabınız bağlı olduğunda eklenir.

Klasörü etkinleştirme veya devre dışı bırakma

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Tüm gelenler bloğunda "Tüm gelenler"i göster seçeneğini etkinleştirin veya devre dışı bırakın.

Tüm gelenler'in Yandex.Mail'e giriş yaptığınızda hemen açılmasını istiyorsanız Varsayılan olarak aç seçeneğini de etkinleştirin.

Sadece okunmamış olanları göster

Tüm gelenler klasöründe okunmamış e-postaları daha hızlı bulmak için filtreyi etkinleştirin; bunu yapmak için klasörün sağ üst köşesinde simgesine tıklayın.

Tüm e-postaları tekrar görüntülemek için simgesine tıklayın.

Klasördeki e-postalarla işlemler

E-postayı Tüm gelenler'den doğrudan yanıtlayabilirsiniz: Yanıtın Gönderen alanında e-postanın geldiği e-posta kutusunun adresi otomatik eklenir.

E-posta arama, e-posta taşıma ve etiket ekleme özellikleri yalnızca geçiş yaptığınız geçerli kullanıcı hesabı için çalışır.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.