E-posta okuma

E-posta okuma

E-posta kutusuna girin ve istediğiniz e-postaya tıklayın. Başka bir klasörden e-posta açmak için soldaki ekranı sürükleyerek açın ve istediğiniz klasörü listeden seçin.

Cihazın ana ekranında Yandex.Mail widget'ı kuruluysa e-postanızı widget penceresindeki açıklamasına tıklayarak okuyabilirsiniz.

Gönderen bilgilerini görüntüleme

Gönderenin adına tıkladığınızda gönderenin bilgi kartı açılır. Bu bilgi kartı; iletişim kurmanın mevcut yolları da dahil olmak üzere, e-postayı gönderen kişi hakkında ek bilgi içerir.

E-postayı seslendirme

Aceleniz varsa ve yoldayken e-postaları okuyamıyorsanız istediğiniz e-postayı dinleyebilirsiniz.

  1. İstediğiniz e-postayı açın.
  2. Sağ alt köşesinde simgesine tıklayın.
Sesli yönetimi etkinleştirmek için:
  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Sesli yönetim seçeneğini etkinleştirin ve bu amaçla kullanılacak dili seçin.

İpuçları kullanarak e-posta yanıtlama

Bazı durumlarda Yandex.Mail gelen e-postalara hızlı yanıt verme seçenekleri önerebilir. Bu özellikten yararlanmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Akıllı yanıtlar seçeneğini etkinleştirin.
  4. İstediğiniz e-postayı açın veya bildirim listesinden bulun.
  5. E-posta içeriğinin altında, varsa, verilen yanıt seçeneklerinden birini seçin.
Not. Özellik otomatik dağıtılan e-postalarla çalışmaz.

Ekli dosyayı indir

E-postayı açın ve ekteki dosyanın görseline tıklayın.

E-postayı başka bir dile çevirme

E-posta metnini seçilen dile çevirmek için:

  1. Uygulama ayarlarında Çeviri'yi etkinleştirin.
  2. İstediğiniz e-postayı açın.
  3. Metnin çevrileceği dili önceden seçip e-posta içeriğinin üstünde Çevir butonuna tıklayın.

Etiket ekleme

  1. İstediğiniz e-postayı açın.
  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Etiket ekle'ye tıklayın.
  4. Etiketi seçin.
  5. Bitti butonuna tıklayın.

E-postayı ilet

  1. İstediğiniz e-postayı açın.
  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. İlet'e tıklayın.

E-postayı başka bir klasöre taşıma

  1. İstediğiniz e-postayı açın.
  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Klasöre taşı'ya tıklayın.
  4. E-postanın taşınacağı klasörü seçin.

E-postayı sil

  1. İstediğiniz e-postayı açın.
  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Sil butonuna tıklayın.

Uygulamayı tablette kullanıyorsanız gönderenin adının yanındaki simgesine tıklayın.

Uyarı. Ekranın üst kısmında simgesine tıkladığınızda yazışma dizisindeki tüm e-postalar silinir.

Ayrıca, e-postayı e-posta listesi üzerinden de silebilirsiniz.

Gelen e-postalarla ilgili sorunlar

E-postalarım kayboldu

E-postalarınızı yanlışlıkla sildiyseniz veya iletileriniz başka bir nedenle kaybolduysa bunları ilk önce Çöp Kutusu'nda aramayı deneyin (bu klasöre taşınarak silinen e-postalar silindikten sonra 30 gün boyunca geri yüklenebilir). E-postalarınızı geri yüklemek için:

  1. Çöp Kutusu'nu açın.
  2. İstediğiniz e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.
  3.  → Klasöre taşı simgesine tıklayın
  4. E-postanın taşınacağı klasörü seçin.

Kayıp saydığınız iletiler Çöp Kutusu'nda yoksa bunları başka bir şekilde kurtarmanız mümkün değildir.

E-postaları silmediyseniz aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Yandex.Mail'in web arayüzünde e-posta kutunuzun ziyaret günlüğüne girin ve son 1 hafta içinde gerçekleşen işlemlerle ilgili bilgileri inceleyin.
  2. Yandex ID ayarlarında şifrenizi değiştirin. E-posta güvenlik kurallarına uyduğunuzdan emin olun.
  3. E-posta silen programlar kullanıp kullanmadığınızı kontrol edin. Telefonunuzda POP3 protokolüne göre çalışan bir program kuruluysa programın ayarlarına girip indirdiği e-postaların kopyalarını sunucuya kaydetmesini ayarlayın.
Sosyal ağdan veya forumdan e-postalar gelmiyor
Uyarı. Yandex'e kaydınız sosyal ağ veya forum kaydınızdan sonra gerçekleştiyse sosyal ağ veya forum kaydınızın onay bildirimini alamazsınız. Bu durumda, onay bildirimini özel olarak tekrar istemeniz gerekir.

Sosyal ağa veya foruma kayıt olduktan sonra e-postayla kayıt onayı alamıyorsanız aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Belirttiğiniz e-posta adresinin doğruluğunu kontrol edin.
  2. E-postaların işlenme kurallarında e-postaları silen filtreler oluşturulmadığından emin olun. (Kurallar yalnızca Yandex.Mail'in web arayüzünde devre dışı bırakılır ve silinir.)
  3. Sosyal ağ veya forum adresinin Kara Liste'de bulunmadığından emin olun. (İstediğiniz adresi kara listeden yalnızca Yandex.Mail'in web arayüzünde silebilirsiniz.)

E-posta kutusu ayarlarınızın ve belirttiğiniz adresin doğruluğundan eminseniz sitenin tekrar doğrulama e-postası göndermesini isteyin. Birkaç saat geçmesine rağmen e-posta hala gelmediyse site yönetimine başvurun.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.