Giriş ve Çıkış

Giriş yapma

Uygulamada hangi e-posta servisini kullanmak istiyorsunuz?

  1. E-posta servisleri listesinden Yandex'i seçin.
  2. Yandex kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin.
    Not. “login@yandex.com.tr türünde olan bir e-posta hesabından e-postanın alınmasını ayarlıyorsanız, “@” işaretinden önce gelen kısım kullanıcı adı olarak kabul edilecektir. Yandex.Kurumlar için Mail'i kullanıyorsanız kullanıcı adı olarak e-posta hesabının tam adresini belirtmelisiniz. İki aşamalı kimlik doğrulamayı çalıştırdıysanız Yandex.Anahtar uygulaması tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.
  3. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. İstediğiniz e-posta servisini listeden seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.

Daha fazla bilgi için Tüm e-posta kutularınızı Yandex.Mail'de toplayın bölümünü okuyun.

  1. E-posta servisleri listesinden Yandex'i seçin.
  2. E-posta kutusu için kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
    Not. Kullanıcı adı olarak e-posta kutunuzun tam adresini belirtmeniz gerekir (örneğin login@qip.ru).
  3. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Diğer e-posta'yı seçin.
  2. Kullanıcı adı alanına e-posta adresinizi tam olarak belirtin. Örneğin: cheshire.katze@forestmail.com.
  3. İleri butonuna tıklayın.
  4. E-posta kutunuzun şifresini girin.
  5. Giriş yap butonuna tıklayın.
IMAP ve SMTP ayarları belirlenemedi

Böyle bir bildirim, uygulamanın e-posta kutunuzla bağlantıyı otomatik olarak ayarlayamadığı anlamına gelir. Manuel olarak ayarla bağlantısına tıklayın ve aşağıdaki parametreleri belirtin:

Gelen IMAP sunucusu
  • IMAP sunucusu: imap.yandex.com
  • Bağlantı noktası: 993
  • SSL şifrelemesi: Seçeneği etkinleştirin

İleri butonuna tıklayın.

Gelen e-posta sunucusu (SMTP)
  • SMTP sunucusu: smtp.yandex.com
  • Bağlantı noktası: 465
  • SSL şifrelemesi: Seçeneği etkinleştirin
İleri butonuna tıklayın.

E-posta kutusu ekleme

Örneğin, biri kişisel ve diğeri iş amaçlı olmak üzere, birkaç e-posta kutusunu birden kullanabilir ve aralarında hızlı geçiş yapabilirsiniz. Bunu yapabilmek için istediğiniz e-posta kutularını uygulamaya ekleyin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ekranın üst kısmında simgesine tıklayın.

Diğer e-posta kutusuna geçmek için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. İstediğiniz kullanıcı hesabının görseline tıklayın.

Diğer e-posta kutusuna cihazınızın ana ekranından da geçiş yapabilirsiniz:

  1. Yandex.Mail uygulama simgesini basılı tutun.
  2. Açılan listeden istediğiniz e-posta kutusunu seçin.
Uyarı. Hızlı başlangıç özelliğini Android 8.0 ve işletim sisteminin daha sonraki sürümlerini kullanan cihazlardan kullanabilirsiniz.

PIN kodu ile giriş

Kullanıcı hesabınızın güvenliğini artırmak için PIN kodu ile kullanıcı girişini etkinleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. PIN koduyla giriş seçeneğini etkinleştirin.
  4. Bir PIN kodu seçin, bunu girin ve ardından aynı kodu bir daha girin.

Uygulamaya her girişinizde Yandex.Mail PIN kodunuzu girmenizi isteyecektir.

Parmak izi ile giriş

Cihazınızda parmak izi tarayıcısı varsa parmak izi ile kullanıcı girişini ayarlayabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında yer alan Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Parmak iziyle giriş seçeneğini etkinleştirin.

Parmak izi ile giriş etkinleştirildiğinde PIN kodu ile giriş özelliği de otomatik etkinleşir. Böylece hem parmak iziyle hem de PIN kodu ile uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

Hızlı başlangıç

E-posta kutusu seçme, takvim görüntüleme ve e-posta yazma işlemlerini cihazınızın ana ekranından yapabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Yandex.Mail uygulama simgesini basılı tutun.
  2. Açılan içerik menüsünden mevcut eylem seçeneklerinden birini seçin.
Uyarı. Hızlı başlangıç özelliğini Android 8.0 ve işletim sisteminin daha sonraki sürümlerini kullanan cihazlardan kullanabilirsiniz.

Çıkış

E-posta kutusunu geçici olarak devre dışı bırakma

E-posta kutularından birini geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Devre dışı bırakmak istediğiniz hesabı seçin.
  4. Bu e-postayı kullan seçeneğini devre dışı bırakın.

Hesaptan çıkış

Hesabınızdan çıkış yapabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında Çıkış butonuna tıklayın.

E-posta kutusunu uygulamadan silme

E-posta kutusunu uygulamadan tamamen silmek için:

  1. Akıllı telefonunuzun ayarlar menüsünü açın.
  2. Kullanıcı hesapları ve arşivleme bloğunda Kullanıcı hesapları'nı seçin.
  3. Silmek istediğiniz hesaba tıklayın.
  4. Kullanıcı hesabını sil'e tıklayın ve silme işlemini doğrulayın.

Giriş sorunları

Sunucuyla bağlantı yok

İnternet bağlantınız olup olmadığını kontrol edin; internet bağlantısı olmadan Yandex.Mail uygulamasını açamazsınız:

  • Mobil ağ bağlantınız var mı?
  • Mobil ağ için yeterli kotanız var mı?
  • Kablosuz ağ (WiFi) gibi başka bir internet bağlantısı kullanmanız mümkün mü?

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı adınızı unuttuysanız erişim yineleme sayfasındaki ipucunu kullanmayı deneyin. Kısa bir süre önce Yandex hesabınıza aynı telefondan giriş yaptıysanız ipucu işe yarayabilir.

Ayrıca yazıştığınız kişilere başvurmayı deneyin: Bu kişiler e-postalarınızın hangi adresten geldiğini size bildirebilirler.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altındaki Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler. Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.