Giriş ve Çıkış

Giriş yapma

Uygulamada hangi e-posta servisini kullanmak istiyorsunuz?

  1. E-posta servisleri listesinden Yandex'i seçin.
  2. Yandex kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin.
    Not. “login@yandex.com.tr türünde olan bir e-posta hesabından e-postanın alınmasını ayarlıyorsanız, “@” işaretinden önce gelen kısım kullanıcı adı olarak kabul edilecektir. Kurumlar için Mail servisini kullanıyorsanız kullanıcı adı olarak e-posta kutusunun tam adresini belirtmeniz gerekir.İki aşamalı kimlik doğrulamayı etkinleştirdiyseniz Yandex.Anahtar'ın oluşturduğu tek kullanımlık şifreyi kullanın.
  3. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Mail.ru'yu seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Google'u seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Outlook.com'u seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Hotmail'i seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Rambler'ı seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Yahoo!'yu seçin.
  2. Bu serviste kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
  3. Yandex'e e-posta kutunuza erişim izni verin.
    Not. Yandex.Mail uygulaması aracılığıyla e-posta göndermek için Yandex'in e-posta hesabınıza erişim iznine sahip olması gerekir. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  4. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Yandex'i seçin.
  2. E-posta kutusu için kullandığınız kullanıcı adını ve şifreyi girin.
    Not. Kullanıcı adı olarak e-posta kutunuzun tam adresini belirtmeniz gerekir (örneğin login@qip.ru).
  3. Giriş yap butonuna tıklayın.
  1. E-posta servisleri listesinden Diğer e-posta'yı seçin.
  2. Kullanıcı adı alanına e-posta adresinizi tam olarak belirtin. Örneğin: cheshire.katze@forestmail.com.
  3. İleri butonuna tıklayın.
  4. E-posta kutunuzun şifresini girin.
  5. Giriş yap butonuna tıklayın.
IMAP ve SMTP ayarları belirlenemedi

Böyle bir bildirim, uygulamanın e-posta kutunuzla bağlantıyı otomatik olarak ayarlayamadığı anlamına gelir. Manuel olarak ayarla bağlantısına tıklayın ve aşağıdaki parametreleri belirtin:

Gelen IMAP sunucusu
  • IMAP sunucusu: imap.yandex.com
  • Bağlantı noktası: 993
  • SSL şifrelemesi: Seçeneği etkinleştirin

İleri butonuna tıklayın.

Gelen e-posta sunucusu (SMTP)
  • SMTP sunucusu: smtp.yandex.com
  • Bağlantı noktası: 465
  • SSL şifrelemesi: Seçeneği etkinleştirin
İleri butonuna tıklayın.

E-posta kutusunun eklenmesi

Örneğin, biri kişisel ve diğeri iş amaçlı olmak üzere, birkaç e-posta kutusunu birden kullanabilir ve aralarında hızlı geçiş yapabilirsiniz. Bunu yapabilmek için istediğiniz e-posta kutularını uygulamaya ekleyin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Ekranın üst kısmında simgesine tıklayın.

Diğer e-posta kutusuna geçmek için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. İstediğiniz kullanıcı hesabının görseline tıklayın.

Çıkış yapma

E-posta kutusunu geçici olarak devre dışı bırakma

E-posta kutularından birini geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör ve etiket listesinin altında Ayarlar butonuna tıklayın.
  3. Devre dışı bırakmak istediğiniz hesabı seçin.
  4. Bu e-postayı kullan seçeneğini devre dışı bırakın.

E-posta kutusunun uygulamadan silinmesi

E-posta kutusunu uygulamadan tamamen silmek için:

  1. Akıllı telefonunuzun ayarlar menüsünü açın.
  2. Kullanıcı hesapları bloğunda Yandex.Pasaport'u seçin.
  3. Silmek istediğiniz hesaba tıklayın.
  4.  → Hesabı sil adımlarını izleyin ve silme işlemini onaylayın.

Giriş sorunları

Sunucuyla bağlantı yok

İnternet bağlantınız olup olmadığını kontrol edin; internet bağlantısı olmadan Yandex.Mail uygulamasını açamazsınız:

  • Mobil ağ bağlantınız var mı?
  • Mobil ağ için yeterli kotanız var mı?
  • Kablosuz ağ (WiFi) gibi başka bir internet bağlantısı kullanmanız mümkün mü?

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı adınızı unuttuysanız erişim yineleme sayfasındaki ipucunu kullanmayı deneyin. Kısa bir süre önce Yandex hesabınıza aynı telefondan giriş yaptıysanız ipucu işe yarayabilir.

Ayrıca yazıştığınız kişilere başvurmayı deneyin: Bu kişiler e-postalarınızın hangi adresten geldiğini size bildirebilirler.

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve geri bildirim öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili olan sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapandığı için hata bildiriminizi uygulamadan gönderemiyorsanız geri bildirim formunu kullanın.