Sorun Çözme

Yandex.Mail sitesi açılmıyor

İnternet bağlantınızın olup olmadığını kontrol edin (Yandex.Mail sitesi İnternet bağlantısı olmadan açılmaz):

  • Mobil ağ bağlantınız var mı?
  • Mobil ağ için yeterli kotanız var mı?
  • Kablosuz ağ (WiFi) gibi başka bir internet bağlantısı kullanmanız mümkün mü?

Ayrıca sitenin adres satırında herhangi bir hata ya da yazım hatası olup olmadığını kontrol edin.

Gönderim sırasında bir hatayla karşılaşıyorum

Ne mesaj aldınız?

Yandex.Mail Mobil versiyonunu kullanarak toplam boyutu 25 MB olan ekler gönderebilirsiniz. Daha büyük dosyalar göndermek isterseniz dosyaları Yandex.Disk’e yükleyebilir ve dosyaları oradan ekleyebilirsiniz.

Bu hata hesabınızdan bir başka sekmede giriş ya da çıkış yaptıysanız gerçekleşebilir. Tarayıcınızın önbelleğini temizleyin ardından Yandex.Mail’e giriş yapın ve e-postayı tekrar göndermeyi deneyin.

Böyle bir mesajın görüntülenmesi, e-posta içeriğinizin Yandex.Mail tarafından spam olarak kabul edildiğine işaret eder. Sorunu çözmek için, Yandex.Mail masaüstü web arayüzünü açın ve test amaçlı herhangi bir e-posta gönderin. Böylece e-postaların robot tarafından gönderilmediğini sisteme doğrulamış olursunuz.

Daha fazla bilgi için Spame benzediği için e-postanız gönderilemiyor “mesajını alıyorum” bölümüne bkz.

E-postayı tekrar göndermeyi deneyin. Sorun devam ediyorsa, uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak destek hizmetine yazın.

E-postayı tekrar göndermeyi deneyin. Sorun devam ediyorsa, uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak destek hizmetine yazın.

E-postayı tekrar göndermeyi deneyin. Sorun devam ediyorsa, uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak destek hizmetine yazın.

Oturum açma bilgilerimi unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı adınızı unuttuysanız erişim yineleme sayfasındaki ipucunu kullanmayı deneyin. Kısa bir süre önce Yandex hesabınıza aynı telefondan giriş yaptıysanız ipucu işe yarayabilir.

Ayrıca yazıştığınız kişilere başvurmayı deneyin: Bu kişiler e-postalarınızın hangi adresten geldiğini size bildirebilirler.

E-postalarım kayboldu. Onları nasıl geri yükleyebilirim?

E-postalarınızı yanlışlıkla sildiyseniz veya iletileriniz başka bir nedenle kaybolduysa bunları ilk önce Çöp Kutusu'nda aramayı deneyin (bu klasöre taşınarak silinen e-postalar silindikten sonra 7 gün boyunca geri yüklenebilir). E-postalarınızı geri yüklemek için:

  1. Çöp Kutusu'na girin.
  2. İstediğiniz e-postayı açın.

  3. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  4. Klasöre tıklayın.
  5. E-postanın taşınacağı klasörü seçin.

Kayıp e-postalar Çöp kutusu klasöründe bulunmuyorsa, maalesef onları geri yükleyemezsiniz.

E-postaları silmediyseniz aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Ziyaret günlüğüne gidin ve geçen haftaya ait e-posta kutusundaki eylemlerle ilgili bilgileri görüntüleyin. Bu işlem Yandex.Mail’in tam sürümünde yapılabilir.
    Примечание. Yandex.Mail’in tam sürümüne geçmek için, ekranın sol üst köşesinde bulunan butonuna tıklayın ve açılan sayfada, sayfanın alt kısmında bulunan Tam sürüm butonuna tıklayın. Mobil Yandex.Mail servisine geri dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.
  2. Yandex.Pasaport sayfasında şifrenizi değiştirin. E-posta güvenlik kurallarına uyduğunuzdan emin olun.
  3. E-posta silen programlar kullanıp kullanmadığınızı kontrol edin. Telefonunuzda POP3 protokolüne göre çalışan bir program kuruluysa programın ayarlarına girip indirdiği e-postaların kopyalarını sunucuya kaydetmesini ayarlayın.

Yandex.Mail’in tam sürümüne nasıl geçilir?

Yandex.Mail’in tam sürümüne geçmek için, ekranın sol üst köşesinde bulunan butonuna tıklayın ve açılan sayfada, sayfanın alt kısmında bulunan Tam sürüm butonuna tıklayın. Mobil Yandex.Mail servisine geri dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

Yandex.Mail’in tam sürümünü her zaman otomatik olarak indiremezsiniz.

E-posta kutusundan nasıl çıkabilirim?

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Portrenin sağında bulunan butonuna tıklayın.
  3. Ekranın sol üst köşesinde bulunan butonuna tıklayın.
  4. Listeyi düzenle öğesine tıklayın.
  5. Çıkış yapmak istediğiniz hesabın yanında bulunan simgesine tıklayın.

Diğer hizmetlere nasıl geçiş yapabilirim (örneğin, Arama veya Haberler)?

Ekranın sol üst köşesinde bulunan simgesine tıklayın ve ardından diğer hizmetler bağlantısına tıklayın.

E-posta kutuma e-postalar gelmiyor

Sosyal ağdan veya forumdan e-posta ya da bildirim almadıysanız şu işlemleri yapabilirsiniz:

  1. Bildirimin gönderileceği sitede e-posta adresinizi doğru belirtip belirtmediğinizi kontrol edin. E-posta adresinizin doğru yazılıp yazılmadığını alıcıdan teyit edin.
  2. E-postanız Spam klasörüne düşmüş olabilir, kontrol edin. Böyle olmuşsa iletiyi seçin ve Spam değil! tuşuna basın. İleti Gelen Kutusu'na taşınacaktır.
  3. E-postaları işleme kuralları altında bu tip e-postaları silme ya da Spam veya bir başka klasöre taşımaya ilişkin kural olmadığından emin olun. Böyle bir kural varsa, devre dışı bırakın.
  4. Site veya gönderen adresinin Kara Liste'de yer alıp almadığından emin olun.

E-posta hesabınızın ayarlarını ve sitedeki adresi doğru belirttiğinizden eminseniz, e-postayı siteden veya gönderenden yeniden talep etmeyi deneyin. Birkaç saat geçmesine rağmen e-posta hala gelmediyse site yönetimine başvurun.

E-posta, gönderenin ya da alıcının e-posta sunucularında meydana gelen teknik sorunlar, iletişim kanallarının doluluğu, vs. yüzünden ulaştırılamıyor olabilir. Bu durumda gönderene teslim edilmeme nedenini içeren otomatik bir rapor gönderilecektir. Gönderene rapor gelmediyse, iletilememe sebebini öğrenmek için, iletinin gönderildiği e-posta hizmetinin teknik desteğine başvurulması gerekmektedir.

Siteyle ilgili sorunlar yaşıyorum (Yandex değil)

Maalesef, Yandex destek birimi Yandex’in çalışmasıyla ilgili olmayan soruları cevaplayamamaktadır. Diğer sitelerde gezinirken karşılaştığınız sorunları çözmek için bu sitelerin yönetimlerine başvurmanızı rica ederiz.

Sorununuz bir sosyal medya veya forumun çalışması ile ilgiliyse, bu sosyal medya ağının veya forumun destek servisine başvurabilirsiniz.

VKontakte sosyal ağı destek birimine support@vk.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Yandex.Mail’in mobil sürümünde bir sorunla karşılaşırsanız, lütfen, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesindeki butonuna tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Geri bildirim ögesini seçin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex.Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürümden başvurun. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex.Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex.Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.