Etiketler

Etiketler e-postaları düzene koymanıza ve aradığınız e-postaları hızlıca bulmanıza olanak sağlar. Her e-postaya istediğiniz kadar etiket ekleyebilirsiniz. Varsayılan olarak e-posta kutusunda Önemli, Okunmamış ve Ekli olanlar olmak üzere standart etiketler vardır. Mevcut etiketlerin listesini klasör listesinin altında görebilirsiniz.

  1. Etiket listesini açmak için
  2. Etiket koymak veya kaldırmak için
  3. Yeni etiket oluşturmak için
  4. Etiketi silmek için

Etiket listesini açmak için

Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.

Etiket koymak veya kaldırmak için

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Etiketler'e tıklayın.
  4. Etiketi seçin.
  5. Bitti butonuna tıklayın.

Birden fazla e-postayı toplu olarak etiketlemek isterseniz;

  1. İlgili e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında Daha fazla → Etiketler'e tıklayın.
  3. Etiketi seçin.
  4. Bitti butonuna tıklayın.

Yeni etiket oluşturmak için

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Ayarlar'a tıklayın.
  3. Klasörler ve etiketler öğesini seçin.
  4. Oluştur → Etiket yolunu izleyin.
  5. Etiket için ad girin ve renk seçin.
  6. Bitti butonuna tıklayın.

Etiketi silmek için

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Ayarlar'a tıklayın.
  3. Klasörler ve etiketler öğesini seçin.
  4. Sağ üst köşede Düzenle'ye tıklayın.
  5. Silmek istediğiniz etiketin solunda simgesine tıklayın.
  6. Bitti butonuna tıklayın.
Not. Bu şekilde sadece etiket silinir, işaretli tüm e-postalar ise e-posta kutusunda kalır.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.