Mobil mail

Spamlarla mücadele

E-posta kutuma spam geliyor

Eğer Gelen kutusu klasörüne spam olarak değerlendirdiğiniz bir e-posta geldiyse, lütfen e-posta sayfasının alt kısmında yer alan simgesine tıklayarak bunu bize bildirin. Bu şekilde Spam filtresinin filtrelerinin çalışmasını e-posta kutunuz için düzeltirsiniz. Bazen bunun için aynı türde birkaç gereksiz e-posta şikayeti almamız gerekir. Yandex.Mail servisinde spamlarla mücadele ile ilgili ayrıntılı bilgiyi Yandex.Mail Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Birkaç e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. E-posta listesinin altındaki butonuna tıklayın ve istediğiniz e-postaları seçin.
  2. Ekranın sağ üst köşesinde yer alan Spam! butonuna tıklayın.

Eğer e-posta doğrudan Spam klasörüne geldiyse, bu e-posta klasöre geldikten 10 gün sonra otomatik olarak silinecektir. Eğer e-posta Spam klasörüne yanlışlıkla geldiyse, Spam değil! butonuna tıklayın; bu gönderenden gelen yeni e-postalar Gelen kutusu klasörüne gelmeye başlayacaktır.

İstenmeyen aboneliği iptal etme

Abonelik e-postasının sonunda genelde bu aboneliği iptal etme ile ilgili talimatlar yer alır. Genellikle istenmeyen aboneliği, doğrudan siteden veya bu sitenin yönetimine başvurarak iptal edebilirsiniz.

Ayrıca istenmeyen aboneliklerin adreslerini Yandex.Mail servisinin tam sürümünde kara listeye ekleyebilirsiniz.

Not. Yandex.Mail servisinin tam sürümüne geçmek için ekranın sol üst köşesinde yer alan butonuna tıklayın, açılan sayfada ise Tam sürüm butonuna basın. Yandex.Mail servisinin mobil sürümüne dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.