Spam'le mücadele

E-posta kutusuna spam alıyorum

Gelen Kutusu'na spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta geldiyse lütfen durumu bize bildirin:

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Bu bir spam! öğesine tıklayın

Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex Mail anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi edinmek için ilgili Yandex Mail Yardım bölümünü okuyun.

Birden fazla e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. İlgili e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.

Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor

Spam klasörüne doğrudan gelen e-postalar 10 gün sonra otomatik silinir. Bir e-posta Spam klasörüne yanlışlıkla geldiyse:

  1. İstediğiniz e-postayı açın.

  2. Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
  3. Spam değil! butonuna tıklayın.

Bu kişiden gelen yeni e-postalar tekrar Gelen Kutusu'na gelmeye başlayacaktır.

Spam klasöründen birkaç e-postayı geri yüklemek için:

  1. İlgili e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.

  2. Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.

E-postaları spam posta tanımlamasından çıkarın

Genellikle abonelik çerçevesinde gelen e-postalar metnin sonunda aboneliğin iptali konusunda talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.

Ayrıca Yandex Mail’in tam sürümüne gidip istenmeyen e-posta adreslerini kara listeye de ekleyebilirsiniz.

Not. Yandex Mail'in tam sürümüne geçiş yapmak için ekranın sol üst köşesinde simgesine, ardından ekranın alt kısmında Tam sürüm bağlantısına tıklayın. Mobil Yandex Mail'e geri dönmek için sayfanın alt kısmında Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.