Spam'le mücadele
E-posta kutusuna spam alıyorum
Gelen Kutusu'na spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta geldiyse lütfen durumu bize bildirin:
İstediğiniz e-postayı açın.
- Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
- Bu bir spam! öğesine tıklayın
Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex Mail anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi edinmek için ilgili Yandex Mail Yardım bölümünü okuyun.
Birden fazla e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:
İlgili e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.
- Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.
Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor
Spam klasörüne doğrudan gelen e-postalar 10 gün sonra otomatik silinir. Bir e-posta Spam klasörüne yanlışlıkla geldiyse:
İstediğiniz e-postayı açın.
- Ekranın sağ kısmında simgesine tıklayın.
- Spam değil! butonuna tıklayın.
Bu kişiden gelen yeni e-postalar tekrar Gelen Kutusu'na gelmeye başlayacaktır.
Spam klasöründen birkaç e-postayı geri yüklemek için:
İlgili e-postaları seçin. E-postayı seçmek için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın.
- Ekranın alt kısmında simgesine tıklayın.
E-postaları spam posta tanımlamasından çıkarın
Genellikle abonelik çerçevesinde gelen e-postalar metnin sonunda aboneliğin iptali konusunda talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.
Ayrıca Yandex Mail’in tam sürümüne gidip istenmeyen e-posta adreslerini kara listeye de ekleyebilirsiniz.