İleti kategorileri

Yandex Mail, çeşitli kategorilerdeki e-postalarla çalışmanızı kolaylaştırır. Gelen e-postalar Abonelikler, Sosyal ağlar ve Ekli e-postalar klasörlerine otomatik dağıtılabilir.

Abonelikler ve Sosyal ağlar klasörlerine düşen e-postalar, diğer klasörlere kopyalanmadan sadece bu klasörlerde bulunur. Ekli e-postalar geldikleri klasörlerde bulunarak Ekli e-postalar klasöründe yalnızca arama kolaylığı için görüntülenir.

Sistemin kategorili klasörlerini devre dışı bırakmak için:
  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Klasörler listesi altında bulunan Ayarlar’a tıklayın.
  3. Ana ayarlar'ı seçin.
  4. Gelen e-postaların sıralanması seçeneğini devre dışı bırakın.

Bundan sonra abonelik e-postaları ve sosyal ağlardan gelen e-postalar Gelen kutusu klasörüne ve diğer klasörlere geri döner.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.