E-posta bültenleri yönetimi

Gelen Kutusu'na aboneliklere göre otomatik dağıtılan çok sayıda e-posta bülteni alıyorsanız Yandex Mail bunları istediğiniz gibi sıralamanıza yardımcı olur. Tüm bültenleri okunan ve okunamayan olarak ikiye ayırın. Okunan e-posta bültenlerinin iletileri Gelen Kutusu'na gelmeye devam ederken, okunmayan bültenlerin yeni iletileri otomatik olarak Çöp Kutusu'na gönderilir.

Uyarı. Çöp Kutusu'ndaki tüm e-postalar 31 gün sonra otomatik ve kalıcı olarak silinir. Silinmiş e-postalar geri alınamaz.
  1. Tüm bültenleri görüntüleme
  2. E-postalarını Çöp Kutusu'na taşıma ayarları
  3. E-posta alımını Gelen Kutusu'na geri getir

Tüm bültenleri görüntüleme

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Abonelik yönetimi'ni seçin.

Aktif olanlar sekmesinde abone olduğunuz tüm bültenlerin listesini göreceksiniz. Son dağıtılan bülten iletilerini görüntülemek için istediğiniz bültene tıklayın.

E-postalarını Çöp Kutusu'na taşıma ayarları

  1. Aktif olanlar sekmesinde gizlemek istediğiniz abonelikleri işaretleyin. Bu aboneliklerin yeni e-postaları otomatik olarak Çöp Kutusu klasörüne taşınır.
  2. <... sayıda> aboneliği devre dişi bırak butonuna tıklayın.
  3. Seçilen aboneliklerden eski iletileri Gelen Kutusu'ndan Çöp Kutusu'na taşımak için Eski e-postaları sil seçeneğini etkinleştirin.
  4. <... sayıda> aboneliği devre dişi bırak butonuna tıklayın.

E-posta alımını Gelen Kutusu'na geri getir

  1. Devre dışı sekmesini açın.
  2. Okunan kategorisine taşımak istediğiniz abonelikleri işaretleyin. Bu aboneliklerin yeni e-postaları Gelen Kutusu'na aktarılır.
  3. <... sayıda> aboneliği etkinleştir butonuna tıklayın.
  4. Etkinleştirmeyi onaylayın.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.