E-posta listesiyle çalışma

Aşağıda sıralanan bazı işlemleri doğrudan e-posta listesinden yapabilirsiniz.

İşlem menüsünü açmak için e-postayı içeren satırı ekranın ortasına kadar sola kaydırın ve Daha fazla'ya tıklayın. Bu menüde e-postayı yanıtlama, gönderme, silme, okunmuş veya okunmamış olarak işaretleme, klasöre taşıma veya e-postaya etiket koyma gibi, e-postayla ilgili tüm standart işlemleri yapabilirsiniz.

Birkaç e-postayla toplu işlem yapmak için istediğiniz e-postaları seçin. Bunu yapmak için e-posta satırında gönderenin görseline tıklayın. Seçilen e-posta grubu için işlem menüsü ekranın alt kısmında görüntülenir. Bu menüde aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:

  • : E-postaları si
  • : E-postaları okundu olarak işaretle
  • : E-postaları okunmadı olarak işaretle
  • : E-postaları spam olarak işaretle
  • : E-postaları "Spam değil" olarak işaretle
  • : Klasöre taşıma, Arşivleme, Etiketler gibi ek işlemleri görüntüle
  • : E-postaları diğer klasörlere taşı
  • : E-postaları Arşiv klasörüne taşı
  • : E-postaları etiketle

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.