E-posta oluşturma ve gönderme

E-posta yazmak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Ekranın sağ üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Kime alanına alıcı adresini girin.
  3. E-postanın konusunu Konu alanına girin.
  4. E-postanın metin alanına mesajınızı yazın.
  5. Ekranın sağ üst köşesinde Gönder butonuna tıklayın.

E-postaya bir dosya eklemek için, mesajın sağ tarafında bulunan simgeye tıklayın ve istediğiniz dosyayı seçin.

E-postaya;

  • telefonunuzdan,
  • daha önce aldığınız veya gönderdiğiniz e-postaların eklerinden dosyalar ekleyebilirsiniz.

Ayrıca, telefonunuzun kamerasıyla fotoğraf çekip e-postanıza ekleyebilirsiniz.

Gönderim sırasında bir hatayla karşılaşıyorum

Ne mesaj aldınız?

Yandex Mail Mobil versiyonunu kullanarak toplam boyutu 25 MB olan ekler gönderebilirsiniz. Daha büyük dosyalar göndermek istediğinizde, gönderilecek dosyaları Yandex Disk’e yükleyip, ardından e-postanıza ekleyin.

Bu hata hesabınızdan bir başka sekmede giriş ya da çıkış yaptıysanız gerçekleşebilir. Tarayıcınızın önbelleğini temizleyin, ardından Yandex Mail’e giriş yapın ve e-postayı tekrar göndermeyi deneyin.

Böyle bir mesajın gösterilmesi, e-posta içeriğinizin Yandex Mail tarafından spam olarak algılandığını gösterir. Sorunu çözmek için Yandex Mail'in masaüstü web arayüzünü açın ve test amacıyla herhangi bir e-posta gönderin. Böylece e-postaların robot tarafından gönderilmediğini sisteme doğrulamış olursunuz.

Daha fazla bilgi için Spam'e benzediği için e-postanız gönderilemiyor “mesajını alıyorum” bölümüne bkz.

E-postayı tekrar göndermeyi deneyin. Sorun devam ediyorsa, uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak destek hizmetine yazın.

E-postayı tekrar göndermeyi deneyin. Sorun devam ediyorsa, uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak destek hizmetine yazın.

E-postayı tekrar göndermeyi deneyin. Sorun devam ediyorsa, uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak destek hizmetine yazın.

Hata oluştu. E-posta çok büyük olduğu için gönderilemiyor veya kaydedilemiyor. E-posta taslaklar klasörüne kaydedilecek mesajı alıyorsanız bu, e-posta metninde çok fazla karakter ve resim olduğu anlamına gelir. Çoğu zaman bu, eski e-postaların uzun yazışmalarda alıntılanmasından kaynaklanır. E-posta içeriğini kısaltmayı veya yenisini oluşturmayı deneyin.

E-postam teslim edildi mi?

E-postanızı gönderdikten sonra e-postanın teslim edilemediğine dair bir rapor almadıysanız, bu e-postanın Yandex sunucularını başarıyla terk ettiği anlamına gelir.

E-postanın teslim edilememesi durumunda, e-postanın neden teslim edilemediğini belirten Mailer-Daemon hizmetinden otomatik bir rapor alırsınız. Bu durumun en yaygın nedeni alıcı adresinin yazımında yapılan hatalardır. Belirtilen alıcı adresinde yazım hatası veya fazladan karakter olup olmadığını kontrol edin. E-postalar gönderilmiyor bölümünde e-postanın teslim edilememesine ilişkin diğer olası nedenleri araştırabilirsiniz.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.