E-posta oluşturma ve gönderme

E-posta yazmak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Ekranın sağ üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Kime alanına alıcı adresini girin.
  3. E-postanın konusunu Konu alanına girin.
  4. E-postanın metin alanına mesajınızı yazın.
  5. Ekranın sağ üst köşesinde Gönder butonuna tıklayın.

E-postaya bir dosya eklemek için, mesajın sağ tarafında bulunan simgeye tıklayın ve istediğiniz dosyayı seçin. E-postanıza ister telefonunuzdan ister Yandex.Disk'ten dosyalar ekleyebilirsiniz.

E-postam teslim edildi mi?

E-postanızı gönderdikten sonra e-postanın teslim edilemediğine dair bir rapor almadıysanız, bu e-postanın Yandex sunucularını başarıyla terk ettiği anlamına gelir.

E-postanın teslim edilememesi durumunda, e-postanın neden teslim edilemediğini belirten Mailer-Daemon hizmetinden otomatik bir rapor alırsınız. Bu durumun en yaygın nedeni alıcı adresinin yazımında yapılan hatalardır. Belirtilen alıcı adresini, yazım hatası veya fazladan karakter olup olmadığı yönünde kontrol edin. Gönderilen ancak alıcıya ulaştırılamayan e-postalar bölümünde e-postanın teslim edilememesine ilişkin diğer olası nedenleri araştırabilirsiniz.

Yandex.Mail’in mobil sürümünde bir sorunla karşılaşırsanız, lütfen, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesindeki butonuna tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Geri bildirim ögesini seçin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex.Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürümden başvurun. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex.Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex.Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.