Spam'le mücadele

E-posta kutusuna spam alıyorum

Gelen Kutunuzda spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta almanız durumunda, lütfen Bu bir spam butonunu kullanarak bize bildirin. Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex.Mail anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi edinmek için ilgili Yandex.Mail Yardım bölümünü okuyun.

Bir e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. E-postayı açın.
  2. Daha fazla → Bu bir spam butonlarına tıklayın.

Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor

E-posta Spam klasörüne konduktan 10 gün sonra otomatik olarak silinir. E-postanın Spam klasörüne yanlışlıkla konması söz konusuysa e-postayı seçin ve ardından Daha fazla → Bu spam değil butonlarına tıklayın. Ardından bu gönderenden gelen yeni e-postalar tekrar Gelen Kutusu’na gönderilir.

E-postaları spam posta tanımlamasından çıkarın

Genellikle abonelik çerçevesinde gelen e-postalar metnin sonunda aboneliğin iptali konusunda talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.

Ayrıca istenmeyen e-posta adreslerini Yandex.Mail’in tam sürümünde kara listeye ekleyebilirsiniz.

Not. Yandex.Mail servisinin tam sürümüne geçmek için sayfanın sol alt köşesinde yer alan Tam sürüm bağlantısına tıklayın. Mobil Yandex.Mail servisine geri dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

Yandex.Mail’in mobil sürümünde bir sorunla karşılaşırsanız, lütfen, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesindeki butonuna tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Geri bildirim ögesini seçin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex.Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürümden başvurun. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex.Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex.Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.