Spam'le mücadele
E-posta kutusuna spam alıyorum
Gelen Kutunuzda spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta almanız durumunda, lütfen Bu bir spam butonunu kullanarak bize bildirin. Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex Mail'deki anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi için ilgili Yandex Mail Yardım bölümünü okuyun.
Bir e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- E-postayı açın.
- butonlarına tıklayın.
Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor
E-posta Spam klasörüne konduktan 10 gün sonra otomatik olarak silinir. E-postanın Spam klasörüne yanlışlıkla taşınması halinde e-postayı seçin ve ardından butonlarına tıklayın. Böylece bu gönderenden yeni e-postalar geldiğinde tekrar Gelen Kutusu’na düşmeye başlar.
E-postaları spam posta tanımlamasından çıkarın
Genellikle bülten iletisi, metninin sonunda bülten aboneliğinin iptali için bir talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.
Ayrıca Yandex Mail’in tam sürümüne gidip istenmeyen e-posta adreslerini kara listeye de ekleyebilirsiniz.