Spam'le mücadele

E-posta kutusuna spam alıyorum

Gelen Kutunuzda spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta almanız durumunda, lütfen Bu bir spam butonunu kullanarak bize bildirin. Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex Mail'deki anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi için ilgili Yandex Mail Yardım bölümünü okuyun.

Bir e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. E-postayı açın.
  2. Daha fazla → Bu bir spam butonlarına tıklayın.

Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor

E-posta Spam klasörüne konduktan 10 gün sonra otomatik olarak silinir. E-postanın Spam klasörüne yanlışlıkla taşınması halinde e-postayı seçin ve ardından Daha fazla → Bu spam değil butonlarına tıklayın. Böylece bu gönderenden yeni e-postalar geldiğinde tekrar Gelen Kutusu’na düşmeye başlar.

E-postaları spam posta tanımlamasından çıkarın

Genellikle bülten iletisi, metninin sonunda bülten aboneliğinin iptali için bir talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.

Ayrıca Yandex Mail’in tam sürümüne gidip istenmeyen e-posta adreslerini kara listeye de ekleyebilirsiniz.

Not. Yandex Mail servisinin tam sürümüne gitmek için sayfanın sol alt köşesinde Tam sürüm bağlantısına tıklayın. Mobil Yandex Mail servisine geri dönmek için sayfanın alt kısmında Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.