Spam'le mücadele
E-posta kutusuna spam alıyorum
Gelen Kutunuzda spam olduğunu düşündüğünüz bir e-posta almanız durumunda, lütfen Bu bir spam butonunu kullanarak bize bildirin. Bu şekilde e-posta kutunuz için spam filtrelerini ayarlayabilirsiniz. Filtrelerin çalışmasını istediğiniz gibi ayarlamak için birkaç benzer spam iletisini ardı ardına şikayet etmeniz gerekebilir. Yandex.Mail anti-spam koruması hakkında daha fazla bilgi edinmek için ilgili Yandex.Mail Yardım bölümünü okuyun.
Bir e-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- E-postayı açın.
- butonlarına tıklayın.
Spam olmayan e-postalar “Spam” klasörüne düşüyor
E-posta Spam klasörüne konduktan 10 gün sonra otomatik olarak silinir. E-postanın Spam klasörüne yanlışlıkla konması söz konusuysa e-postayı seçin ve ardından butonlarına tıklayın. Ardından bu gönderenden gelen yeni e-postalar tekrar Gelen Kutusu’na gönderilir.
E-postaları spam posta tanımlamasından çıkarın
Genellikle abonelik çerçevesinde gelen e-postalar metnin sonunda aboneliğin iptali konusunda talimat içerir. Normalde istenmeyen bir aboneliği iptal etmek için ilgili siteye gitmeniz veya sitenin yönetimine başvurmanız gerekir.
Ayrıca istenmeyen e-posta adreslerini Yandex.Mail’in tam sürümünde kara listeye ekleyebilirsiniz.