Alınan e-postalarla yapılabilen işlemler

E-posta okuma

E-postayı okumak için e-posta kutusuna girin ve istediğiniz e-postaya tıklayın. Başka bir klasördeki e-postayı açmak için ekranın üst kısmında ilgili klasör adına tıklayın ve listeden gerekli e-postayı seçin.

Ekteki dosyayı indirme

Dosyayı indirmek için e-postayı açın ve eklenen dosyanın simgesinin yanında İndir seçeneğine tıklayın.

Fotoğrafları ve metin dosyalarını indirmeden, tarayıcı üzerinden doğrudan görüntüleyebilirsiniz. Bunun için ek simgesinin yanında Görüntüle butonuna tıklayın.

E-postanın silinmesi

Bir veya birden fazla e-postayı silmek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. İstediğiniz e-postaları işaretleyin.
  2. E-posta listesinin üstünde Sil butonuna tıklayın.

E-postayı ilet

Orijinal e-postayı iletmek için e-posta üzerindeki menüde bulunan İlet butonunu kullanın. Orijinal e-postayı bir ek olarak göndermek için e-posta giriş alanı altında bu seçeneği etkinleştirin.

E-posta taşıma

Bir e-postayı bir başka klasöre taşımak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. İstenen e-postayı ya da birden fazla e-postayı seçin.
  2. E-posta listesi üzerinde bulunan menüde Daha Fazla → Şu klasöre taşı butonlarına tıklayın.
  3. Listeden istediğiniz klasörü seçin.
  4. Çalıştır butonuna tıklayın.

E-postayı başka bir dile çevirme

Yandex Çeviri servisini ya da Yandex Mail servisinin tam sürümünü kullanarak e-posta metnini çevirebilirsiniz.

Not. Yandex Mail servisinin tam sürümüne gitmek için sayfanın sol alt köşesinde Tam sürüm bağlantısına tıklayın. Mobil Yandex Mail servisine geri dönmek için sayfanın alt kısmında Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.