Klasörler ve etiketler

Klasörlerle çalışma

Mevcut bir klasörün adını değiştirmek, temizlemek, silmek veya yeni klasör oluşturmak için ekranın sağ alt köşesinde Ayarlar bağlantısına tıklayın. Açılan sayfada Klasörler bağlantısına tıklayın.

Listeden bir klasör seçin ve klasör listesi üstünde bulunan Değiştir, Temizle veya Sil butonlarına tıklayın.

Yeni bir klasör oluşturmak için, klasör listesi üzerinde bulunan Oluştur butonuna tıklayın, klasör için bir ad girin ve ardından Klasör oluştur butonuna tıklayın.

Etiketlerle çalışma

Mevcut bir etiketin adını değiştirmek, silmek veya yeni bir tane oluşturmak için, ekranın sağ alt köşesinde bulunan ayarlar bağlantısına tıklayın. Açılan sayfada Etiketler bağlantısına tıklayın.

Yeni bir etiket oluşturmak için Oluştur butonuna tıklayın. Bir etiket adı girin, bir renk seçin ve Etiket Oluştur butonuna tıklayın.

Bir etiketi değiştirmek veya silmek için listeden ilgili etiketi seçin ve etiket listesi üzerinde bulunan Değiştir veya Sil butonuna tıklayın.

Yandex Mail'in mobil sürümünde sorunla karşılaşırsanız, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve destek → Geri bildirim yolunu izleyin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde, başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız, hata mesajını geri bildirim formu üzerinden gönderin.