Mobil mail

Sorun Çözme

Yandex.Mail sitesi açılmıyor

İnternet bağlantısının mevcut olup olmadığını kontrol edin (internet bağlantısı olmadan Yandex.Mail sitesi açılmaz):

  • Mobil şebekeye bağlı mısınız?
  • Cep telefonunuzda kullanılabilir bakiye var mı?
  • Başka bir internet bağlantısını, örneğin Wi-Fi bağlantısını kullanabilir misiniz?

Ayrıca site adresinin yazılışında hata veya yazım hatası olup olmadığını kontrol edin.

Önerilerin faydası olmadıysa iletişim formunu kullanarak Yandex.Mail servisinin Destek Ekibi'ne başvurun. Mesajınızda oluşan sorunu detaylı bir şekilde açıklayın, sorunu içeren sayfaya yönlendiren bağlantıyı belirtin ve sayfanın ekran görüntüsünü ekleyin.

Şifreyi nasıl değiştiririm?

Şifre değiştirmek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Sayfanın sağ alt köşesinde bulunan ayarlar bağlantısına tıklayın.
  2. Şifre değiştir bağlantısına gidin.
  3. Açılan sayfada eski ve yeni şifrenizi, ayrıca resimdeki karakterleri girin.
  4. Kaydet butonuna tıklayın.

Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

Unuttuğunuz şifreyi erişim yineleme sayfasında yenileyebilirsiniz.

Şifre yenileyemediyseniz, iletişim formunu kullanarak Destek Ekibi'ne başvurun.

Kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?

Kullanıcı adınızı unuttuysanız, erişim yenileme sayfasındaki ipucu kullanmayı deneyin. Son zamanda Yandex'teki hesabınıza aynı telefondan giriş yaptıysanız, ipucu etkin olabilir.

Ayrıca yazıştığınız kullanıcılarla irtibata geçmeyi deneyin. E-postalarınızın hangi adresten geldiğini size hatırlatabilirler.

Kullanıcı adını yenileyemediyseniz, iletişim formunu kullanarak Destek Ekibi'ne başvurun.

E-postalar kayboldu

E-postaları yanlışlıkla sildiyseniz veya e-postalarınız kaybolduysa, onları Silinmiş klasöründe aramayı deneyin (bu klasörde e-postalar silindikten sonra 7 gün boyunca erişilebilir). E-postaları geri almak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Silinmiş klasörüne girin.
  2. İstediğiniz e-postaları seçin.
  3. Daha fazlasıKlasöre taşı butonuna tıklayın.
  4. Listeden bu e-postaları taşımak istediğiniz klasör seçin.
  5. Uygula butonuna tıklayın.

Kaybolan e-postalar Silinmiş klasöründe değilse maalesef onlar geri alınamaz.

E-postaları silmediyseniz aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Ziyaret günlüğünü kontrol edin. Yandex.Mail servisinin tam sürümünde e-posta kutusuyla son hafta içinde yapılan işlemler hakkındaki bilgiyi ziyaret günlüğünde inceleyebilirsiniz.

    Not. Yandex.Mail servisinin tam sürümüne geçmek için ekranın sol alt köşesinde yer alan tam bağlantısına tıklayın. Yandex.Mail servisinin mobil sürümüne dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

  2. Pasaport sayfasında şifre değiştirin. E-posta güvenlik kurallarını izlediğinizden emin olun.
  3. E-postaları silen programları kullanıp kullanmadığınızı kontrol edin. Telefonunuzda POP3 protokolü üzerinden çalışan bir program kuruluysa, programın ayarlarında e-postalar indirildiğinde kopyaların sunucuda kaydedilmesi gerektiğini belirtin.

Bu önerilerin faydası olmadıysa veya kayıp e-postalarla ilgili başka sorularınız varsa, iletişim formunu kullanarak bunları bize iletin.

Sosyal ağdan veya forumdan bildirim gelmiyor

Sosyal ağda veya forumda kayıt olduktan sonra kayıt doğrulama e-postası size gelmiyorsa, aşağıdaki adımları izleyin:

  • E-posta adresinizi doğru belirtip belirtmediğinizi kontrol edin;
  • E-postaları filtreleme kurallarında e-postaları silen bir filtre ayarlanmadığından ve bu sosyal ağın veya forumun e-posta adresi kara listede yer almadığından emin olun (filtreyi devre dışı bırakma veya silme işlemi, ayrıca site adresini kara listeden silme işlemi ancak Yandex.Mail'in tam sürümünde yapılabilir).

    Not. Yandex.Mail servisinin tam sürümüne geçmek için ekranın sol alt köşesinde yer alan tam bağlantısına tıklayın. Yandex.Mail servisinin mobil sürümüne dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

E-posta kutusunun ayarlarının ve diğer sitede belirtilen adresin doğruluğundan eminseniz, siteden e-posta gönderilmesini tekrar talep edin. Eğer birkaç saat sonra e-posta gelmezse site sahipleriyle irtibata geçin.

Dikkat! Eğer sosyal ağda veya forumda kayıt işlemini Yandex'te kaydolmadan önce tamamladıysanız, onay e-postası gelmeyecektir. Siteden e-posta gönderilmesini tekrar talep etmeniz gerekecektir.

E-posta programı nasıl ayarlanır?

E-posta kutunuzla çalışmak için sadece web arayüzünü kullanmanız gerekmez. Akıllı telefonunuza Yandex.Mail mobil uygulamasını indirip kurun. IMAP veya POP protokollerinin çalışmasını destekleyen başka bir uygulama kullanmak istiyorsanız, onu e-posta programları ayarlama önerileri yardımıyla ayarlayın.

Not. 

POP3 protokolü üzerinde e-posta programı ayarlanırken, web arayüzündeki e-posta kutunuzda bulunan tüm e-postalar varsayılan olarak telefonunuza indirilecektir. Eğer e-posta programınızda "e-postanın kopyasını sunucuya kaydet" özelliği mevcutsa, onu kullanabilirsiniz. Yandex.Mail'in web arayüzünün ayarlarında böyle bir özellik seçilemez.

Ayrıca programı IMAP protokolüne göre ayarlamanızı öneririz; bu durumda yaptığınız tüm işlemler telefon ile sunucu arasında eşitlenecektir.

Gönderdiğim e-posta teslim edildi mi?

Eğer e-postayı gönderdikten sonra e-posta teslim edememe raporunu almadıysanız, gönderdiğiniz e-posta Yandex sunucularından başarıyla gitmiş anlamına gelir.

E-posta teslim edilmediyse, Mailer-Daemon sunucusundan teslim edememe nedeni içerisinde belirtilmiş olan otomatik yanıt alacaksınız. Bunun en sık nedeni, alıcı adresinin hatalı yazılmasıdır; belirttiğiniz adresin doğruluğundan emin olun, yazım hatası veya gereksiz karakterlerin olup olmadığını kontrol edin. Teslim edememenin diğer olası nedenleri E-posta sunucu tarafından reddedildi bölümünde açıklandı.

E-postada profil resmi nasıl ekleyebilirim?

Profil resminizi, Yandex.Mail servisinin Yardım sayfasındaki adımları izleyerek Yandex.Mail'in tam sürümünde düzenleyebilirsiniz.

Not. Yandex.Mail servisinin tam sürümüne geçmek için ekranın sol alt köşesinde yer alan tam bağlantısına tıklayın. Yandex.Mail servisinin mobil sürümüne dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.

Ad, soyad, cinsiyet ve doğum yılı bilgilerimi nasıl düzenleyebilirim?

Yandex'te kayıt sırasında belirttiğiniz kişisel bilgilerinizi düzenlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Pasaport sayfasına geçin.
  2. Kişisel bilgilerinizi güncellemek için tıklayın bağlantısına gidin.
  3. Gerekli değişiklikleri yapın.
  4. Kaydet butonuna tıklayın.

Bir sitenin (Yandex olmayan) çalışmasıyla ilgili sorun oluştu

Maalesef Yandex Destek Ekibi, Yandex'in çalışmasıyla ilişkin olmayan bazı sorulara yanıt veremeyecektir. Başka sitelerin çalışması sırasında oluşan sorunları çözmek için lütfen bu sitelerin yönetimine başvurun.

Sorununuz herhangi bir sosyal ağın veya forumun çalışmasıyla ilişkin ise, bu sosyal ağın veya forumun destek hizmetine başvurun.

VKontakte sosyal ağının destek hizmeti: support@vk.com.