Mobil mail

Spamlarla mücadele

E-posta kutusuna spam geliyor

Eğer Gelen kutusu klasörüne spam olarak değerlendirdiğiniz bir e-posta geldiyse lütfen Spam butonunu kullanarak bunu bize bildirin. Bu şekilde Spam filtresinin filtrelerinin çalışmasını e-posta kutunuz için düzeltirsiniz. Bazen bunun için aynı türde birkaç gereksiz e-posta şikayeti almamız gerekir. Yandex.Mail servisinde spamlarla mücadele ile ilgili ayrıntılı bilgiyi Yandex.Mail Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

E-postayı spam olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. E-postayı açın.
  2. Daha fazlasıSpam butonlarına tıklayın.

E-posta, Spam klasörüne geldikten 10 gün sonra otomatik olarak silinecektir. Eğer e-posta Spam klasörüne yanlışlıkla geldiyse, e-postayı seçin, ardından Daha fazlasıSpam değil butonuna tıklayın; bu gönderenden gelen yeni e-postalar Gelen kutusu klasörüne gelmeye başlayacaktır.

İstenmeyen aboneliği iptal etme

Abonelik e-postasının sonunda genelde bu aboneliği iptal etme ile ilgili talimatlar yer alır. Genellikle istenmeyen aboneliği, doğrudan siteden veya bu sitenin yönetimine başvurarak iptal edebilirsiniz.

Ayrıca istenmeyen aboneliklerin adreslerini Yandex.Mail servisinin tam sürümünde kara listeye ekleyebilirsiniz.

Not. Yandex.Mail servisinin tam sürümüne geçmek için ekranın sol alt köşesinde yer alan tam bağlantısına tıklayın. Yandex.Mail servisinin mobil sürümüne dönmek için sayfanın alt kısmında bulunan Hafif sürüm bağlantısına tıklayın.