E-posta hesaplarının çalışma sorunları

Kullanıcı girişi sorunları

Kullanıcı adı ve şifreyle kullanıcı girişi yapıldığında şu sorunlar ortaya çıkabilir:

  • “Kullanıcı adınız bloke edildi”. Durum, hesabızın yönetici tarafından engellendiği anlamına gelir. Engeli kaldırmak için yöneticiye başvurun.

  • “Bu kullanıcı adına sahip bir hesap bulunamadı”. Durum, hesabınızın yönetici tarafından silindiği veya hesabınızın Kurumlar için Mail'le bağlantısının kesildiği anlamına gelir. Durum nedenlerinin araştırılması için yöneticiye başvurun.

  • “Kullanıcı adı veya şifre yanlıştır”. Kullanıcı adınızı veya şifrenizi unuttuysanız hesaba erişim yetkinizin kurtarılması için yöneticiye başvurun.

    İstisnai bazı alan adlarına erişimi kurtarmak için Yandex.Pasaport destek servisine başvurmanız işe yarayabilir. Bu istisnai alan adları şöyle:

    • dezigner.ru;
    • email.su;
    • epage.ru;
    • hu2.ru;
    • mail2k.ru;
    • nxt.ru;
    • nextmail.ru;
    • programist.ru;
    • student.su;
    • xaker.ru.

E-posta hesabımı silmek istiyorum

Alan adındaki e-posta hesabınızı silmek için alan adının bunu size sağlayan yöneticisine başvurmanız gerekir. Yandex destek servisi bu konuda maalesef size yardımcı olamaz.

Öte yandan, e-posta hesabınız aşağıdaki alan adlarının birinde kayıtlıysa durumu geri bildirim formu üzerinden Yandex destek servisine bildirin:
  • “dezigner.ru”;
  • “email.su”;
  • “epage.ru”;
  • “hu2.ru”;
  • “mail2k.ru”;
  • “nxt.ru”;
  • “nextmail.ru”;
  • “programist.ru”;
  • “student.su”;
  • “xaker.ru”.

E-posta programı nasıl ayarlanır?

E-posta programları ayarlama talimatı için Yandex.Mail'in Yardım sayfasına geçin. E-posta istemcisinin kullanımıyla ilgili sorunların çoğu için çözüm önerileri için Yandex.Mail Yardım bölümündeki Sorun Çözme sayfasına geçebilirsiniz.

Nasıl fotoğraf yükleyebilirim?

Kurumlar için Mail servisinin standart araçları kullanarak fotoğraf eklemeniz mümkün değil. Bunu yapmak için Yandex.Pasaport sayfasına geçmeniz gerekir.