Özel aktarıcı yazılım kullanılarak e-posta içe aktarımı

E-posta içe aktarımı işlemi sırasında sorunlarla karşılaştıysanız aşağıdaki koşulların yerine getirildiğinden emin olun:
  • Tüm e-posta hesapları için IMAP veya POP3 protokolüne göre erişim açık olmalı,
  • Sunucu ve bağlantı noktası (port) adları doğru belirtilmeli (bu bilgi için eski sağlayıcı şirketinizin destek servisine başvurun),
  • Belirttiğiniz tüm kullanıcı adları ve şifreler doğru girilmiş olmalı (yaşadığınız sorun, örneğin eski sunucunuzda yeni sunucudan farklı olarak e-posta hesabınızın tam adresinin ya da bunun sadece @ simgesinin önceki kısmının belirtilmesi gerektiğinden kaynaklanabilir),
  • İki aşamalı kimlik doğrulama veya tüm hesaplar için kimlik doğrulama işlevi devre dışı olmalı,
  • Aktarım Google sunucularından yapılıyorsa Google hesap ayarları menüsünde güvenilirliği kontrol edilmemiş uygulamalar için erişim açık olmalıdır.