Alan adı ekleme

Servis içi bir hata oluştu. İşlemi birkaç dakika sonra tekrarlamayı deneyin.

Yandex'e Kurumlar için Mail hesabıyla (“login@yourdomain.tld” kullanıcı adı kullanılarak ve “yourdomain.tld” alan adınız olmak üzere) girmiş olabilirsiniz. Alan adını eklemek için Yandex hesabıyla giriş yapın (ilgili kullanıcı adınızı girerek veya bir sosyal ağ üzerinden kullanıcı girişi yapın).

Alan adınızı Kurumlar için Mail'e daha önce eklemişseniz bu alan adınızın bağlı olduğu kullanıcı hesabınızla Yandex'e giriş yapın. Alan adınızın hangi hesaba bağlı olduğunu bilmiyor veya hatırlamıyorsanız aşağıdaki formu doldurarak durumu bize bildirin. Formu doldururken “Alan adı yönetimi için erişimi yinelemek istiyorum” seçeneğini işaretleyin.

Alan adı başka bir kullanıcı tarafından bağlandığı için bağlanamaz

Alan adınızı Kurumlar için Mail servisine ilk defa bağladığınız halde bu hatayla karşılaştıysanız Kurumlar için Mail Destek Servisi'ne başvurun. Sorunun giderilebilmesi için alan adının üzerinde etkin durumdaki e-posta hesapları bulunmamalıdır. Aşağıdaki form üzerinden durumu bize bildirin. Formu doldururken “Alan adının yeni sahibiyim ve alan adını ilk defa bağlıyorum” seçeneğini işaretleyin.

Alan adınızı Kurumlar için Mail'e daha önce eklemişseniz bu alan adınızın bağlı olduğu kullanıcı hesabınızla Yandex'e giriş yapın. Alan adınızın hangi hesaba bağlı olduğunu bilmiyor veya hatırlamıyorsanız aşağıdaki formu doldurarak durumu bize bildirin. Formu doldururken “Alan adı yönetimi için erişimi yinelemek istiyorum” seçeneğini işaretleyin.

Yourdomain.tld adlı alan adı serbest

Kaydı kayıt yetkilisi tarafından tamamlanan alan adınızı eklemeyi denediğinizde "Alan adı serbest" bildirimi aldıysanız alan adını ekleme işleminizi tekrar doğrulayın.

Bununla ilgili olarak alan adı ekleme sayfasındaki "1. adım: Alan adı sahipliğinizi doğrulayın" başlığının altnda ayrıca "Alan adı ekle" butonu olduğuna dikkat edin. Alan adı ekleme işlemini tamamlamak için bu butona tıklayın.

Bu alan adıyla bağlantı kurulmasına izin verilmiyor

Phishing türü internet dolandırıcılığı girişimlerini önlemek için "Yandex", "Google" (google.com) ya da Yahoo (yahoo.com) gibi ünlü şirketlerin isimlerini içeren alan adların bağlanmasına izin verilmez.

Yourdomain.tld alan adı bağlanırken bir hata oluştu. Alan adı bağlanamıyor. Lütfen tekrar deneyin veya kullanıcı destek servisine başvurun. Aynı hatayı tekrar yaşadığınızda lütfen destek servisine başvurun.

Kayıt yetkilisi sitesinde bulunan ve Kurumlar için Mail arayüzüne yönlendiren bağlantı alan adı bağlantı talebi içerir. Alan adınız zaten bağlı olduğu için bu hatayı yaşamış bulunuyorsunuz. Lütfen “https://kurum.yandex.com.tr/domain/yourdomain.tld” şeklindeki direkt URL adresini kullanın. Burada “yourdomain.tld”, alan adınızı temsil ediyor. Lütfen dikkat! Bu işleme başlamadan önce yönetici hesabına giriş yapın.

Yourdomain.tld alan adı bağlanırken bir hata oluştu. Reg.ru sitesine gönderilen alan adı ücretinin ödenip ödenmediği kontrol sorgusu bir hatayla sonuçlandı. Alan adınızın durumunu kontrol etmek için reg.ru sitesine başvurabilirsiniz. Aynı hatayı tekrar yaşadığınızda lütfen destek servisine başvurun.

Hatayı alan adı kayıt yetkilisi destek servisine bildirin. En büyük olasılıkla alan adınızın kayıt süresi henüz dolmamıştır. Durumu kontrol etmek için http://www.whois.com servisini kullanabilirsiniz.

En fazla 50 adet alan adı bağlayabilirsiniz

Bir başkasına ait bir alan adı Kurumlar için Mail servisine bağlamanız gerektiğinde Yandex'te yeni bir hesap açın ve bu yeni hesap kullanarak kullanıcı girişi yapıp yeni alan adı için bağlantı işlemini takip edin. Böylelikle daha sonra alan adının yönetim yetkilerini yeni sahibine devretmeniz için ilgili Yandex kullanıcı hesabının kullanıcı adı ile şifresini bu kullanıcıya bildirmeniz yeterli olur.

Yine de bir kullanıcı hesabına çok sayıda alan adı bağlamanız riskli olabilir: Bu durumda kullanıcı hesabınıza erişim yetkinizi herhangi bir nedenle kaybetmeniz buna bağlı tüm alan adlarına erişiminizi birden kaybetmenizle sonuçlanabilir.