Kurumlar için mail

Alan adını bağlama, doğrulama ve yapılandırma sorunları

Dikkat! Alan adındaki değişikliklerin (MX, CNAME, NS ve diğer DNS sunucusu ayarları) internette etkili olma süresi birkaç saat ile iki gün arasında sürebilir. Alan adı sahibi olduğunuz hemen onaylanmaz veya MX kayıtları hemen belirlenmezse lütfen değişiklik bilgilerinin internette geçerli hale gelebilmesi için yaklaşık bir gün bekleyin.

Alan adının sahibi olduğumu doğrulayamıyorum

Alan adınızı doğru yapılandırdığınızdan emin olun. Yapılandırma talimatları Alan adı sahibi olduğumu nasıl doğrularım? bölümünde verilmiştir. Özel dosyayı yükleyerek alan adının sahibi olduğunuzu onaylarsanız dosyayı sitenin köküne yerleştirdiğinizden ve görüntülemeye açık olduğundan emin olun.

Örneğin, yasupport.tr alan adı için dosya http://yasupport.tr/79e8c0eb5831.html adresinde erişilebilir olmalıdır.

МХ kayıtları kontrolden geçmiyor

Barındırma sağlayıcınız ayarlar bölümünde yapılan değişiklikleri henüz etkinleştirmemiş veya bu değişiklikler henüz geçerli olmamış olabilir. Bu sorunun yanıtını alan adınızın DNS barındırma sağlayıcısının destek hizmetiyle netleştirin.

Ayrıca alan adınızın DNS sunucuları yönetim arayüzündeki tüm alanları düzgün biçimde doldurulup doldurulmadığını kontrol etmenizi öneriyoruz. Tüm eski MX kayıtlarını sildiğinizden ve mx.yandex.ru adresinin sonunda nokta olduğundan emin olun.

MX kayıtlarının yapılandırılması hakkında daha fazla bilgi için MX kayıtları nasıl yapılandırılır? bölümünü okuyun.

Not. Yandex DNS'ine alan adınızı atamanıza rağmen alan adının durumunu "MX kayıtlarının kurulumu bekleniyor" şeklinde görüyorsanız https://pdd.yandex.ru/domain/Alan_Adı adresindeki alan adı yönetim sayfasına gidin ve Kurumlar için Mail'i aç bağlantısına tıklayın. Gerekli ayarlar otomatik olarak yapılacaktır.

Yandex DNS'ine alan adınızı atamanıza rağmen alan adının durumunu "MX kayıtlarının kurulumu bekleniyor" şeklinde görüyorsanız https://kurum.yandex.com.tr/domain/Alan_Adı adresindeki alan adı yönetim sayfasına gidin ve Kurumlar için Mail'i aç bağlantısına tıklayın. Gerekli ayarlar otomatik olarak yapılacaktır.

Atama esnasında alan adı kayıt servisi Yandex sunucularında SOA kayıtlarının biçimlendirilmediği mesajını veriyor

Bu, alan adı sahibi olduğunuzu onaylamadan alan adını atamayı denemenizden kaynaklanıyor olabilir. Alan adı sahibi olduğunuzu onaylayana dek sunucularımızda alan adının kabul edilmeye hazır olduğunu bildiren SOA kayıtları biçimlendirilmeyecektir.

Alan adının sahibi olduğunuzu doğrulamak SOA kayıtlarını düzgün olarak biçimlendirmemizi ve sizin kullanıcı adınızla alan adı DNS'sini ve e-posta hesaplarını yönetme imkanı vermemizi sağlar.

Alan adının sahibi olduğunuzu doğrulamak için Yardım sayfasında listelenen yöntemlerden hiçbirini kullanamıyorsanız kayıt servisinizin izin vermesi halinde alan adınızı test etmeden atamayı deneyin.

E-posta hesabımın alan adını taşımasını istiyorsam neden Yandex'den e-posta hesabı alayım?

Alan adları için Yandex.Mail, Yandex hizmetlerinden biridir. Alan adını Yandex.Mail'e bağlamak için yönetici hesabınız olacak bir Yandex hesabına sahip olmanız gereklidir. Bu hesap yardımıyla alan adınızda oluşturulan e-posta hesaplarını yönetebilirsiniz.

Dikkat! 

Alan adınızdaki Mail ve e-posta hesapları, yalnızca alan adınıza bağlı hesapla yönetilebilir. Bu nedenle kurumsal alan adlarını, ayrı bir hesapla (kişisel olmayan) kaydetmenizi öneriyoruz. Ayrıca yalnızca Yandex.Pasaport'ta kendiniz hakkında ek bilgi belirtmeniz halinde (güvenlik sorusu, cep telefonu numarası, ek posta adresi, tam isim ve benzeri bilgiler) hesabınıza erişimi kurtarabileceğinizi unutmayın. Tüm bilgilerin doğruluğundan, ek bir posta adresine veya cep telefonuna erişebildiğinizden ve güvenlik sorusuna yanıt verebileceğinizden emin olun.