Hesap yönetimi

Neler yapabilirsiniz:

  • Alan adınız için yeni e-posta hesapları ekleyebilirsiniz
  • E-posta hesaplarınızın şifrelerini, kontrol sorularını ve yanıtlarını istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz
  • Eş alan adları (alan adı aliasları) oluşturabilirsiniz
  • Hesapları engelleyebilir ve tamamen kaldırabilirsiniz

Varolan e-posta hesaplarınızı liste olarak ve bunların ayarlarını görmek için alan adının sağında görüntülenen hesap sayısına tıklayın. Yeni bir hesap oluşturmak için Alan adlarım sayfasına geçin ve ilgili alan adının altında E-posta hesabı ekle bağlantısına tıklayın. Yeni hesabın adını ve şifresini belirtin. Yeni hesabın kullanıcı adı ile şifresinin aşağıdaki Yandex kurallarına uygun olması zorunludur:

  • Kullanıcı adı:
    • Latin harfleri, rakamlar ile kısa çizgi veya noktadan oluşabilir,

    • Bir harfle başlayıp bir harf veya rakamla bitmeli ve bunun toplam uzunluğu 30 rakamı aşmamalıdır.

  • Şifre;
    • toplam sayısı 6'dan 20'ye kadar olan latin harfler, rakamlar ve "!", "@", "#", "$", "%", "^", "&", "*", "(", ")", "_", "-", "+", ":", ";", ",", "." olmak üzere özel simgelerle oluşmalı ve

    • kullanıcı adından farklı olmalıdır.

Yeni hesaptan e-postalar gönderebilmek için hesap sahibinin en az bir kere <hesap adı>@yourdomain.tld kullanıcı adını ve belirttiğiniz şifreyi kullanarak Yandex.Mail'e kullanıcı girişi yapması gerekir.

Sınırlama.

Hesaplar için abuse@ ve postmaster@ hariç olmak üzere kurallara uygun istediğiniz isimler kullanabilirsiniz: Bu adreslere gönderilen e-postalar alan adınızdan dağıtılabilecek spamlerle ilgili şikayetlerin yanıtlanması için otomatik olarak Yandex Kullanıcı Destek Servisi'ne yönlendirilir.

Bu tür iletileri Destek Servisi'yle birlikte alabilmeniz için abuse@ veya postmaster@ adresine sahip bir abonelik listesi oluşturun ve ilgili adresleri bu listeye ekleyin.