Alan adı listesinin görüntülenmesi

Logo

Alan adlarım sayfasına geçerek alan adlarınızın listesine ve bunların her biriyle ilgili aşağıdaki bilgilere erişebilirsiniz:

  • Alan adının durumu
  • Alan adının üzerindeki e-posta hesaplarının sayısı
  • Logonun varlığı

Alan adı için seçilen logo alan adının üzerinde kayıtlı tüm e-posta hesaplarının arayüzünde, ekranın sol üst köşesinde görüntülenir.

Alan adı için aşağıdaki durum seçeneklerinden biri uygulanabilir:

  • “Alan adı doğrulanmadı”: Kurumlar için Mail'e eklenen alan adının sahibi doğrulanmamıştır.

  • “MX kayıtlarının ayarlanması bekleniyor”: MX kaydını ayarlamanız gerekir. Alan adınızın durumları ayrıca aşağıdaki gibi de olabilir:
    • Alan adınız Yandex sunucularına devredilmiş olup da MX kaydı ayarlanmamış veya hatalı ayarlanmış olabilir.

      Bu durumda Yandex DNS editörünü alan adınızın sayfasında açın ve gerekli MX kaydının mevcut olduğundan, doğru ayarlandığından ve ayarların yanlış kopya kayıtları içermediğinden emin olun.

      Not.

      Kurumlar için Mail'i kullanmadan sadece Yandex DNS barındırma servisini kullanmayı düşünüyorsanız MX kaydını ayarlamanız gerekmez.

    • Alan adınız doğrulanmış ancak Yandex sunucularına devredilmemiş olabilir.

      Size DNS barındırma servislerini sağlayan şirketin web sitesinde MX kaydını ayarlayın. Kurumlar için Mail'in çalışması için “mx.yandex.net.” değerindeki bir MX kaydı oluşturmanız gerekir.

  • “Alan adı bağlandı”: Alan adınız eklenmiş, Yandex sunucularına devredilmeden doğrulanmış ve bunun MX kaydı doğru ayarlanmış demektir.

  • “Alan adı bağlandı ve Yandex sunucularına devredildi”: Alan adınız eklenmiş, Yandex sunucularına devredilmiş ve bunun MX kaydı doğru ayarlanmış demektir.