Şifremi hatırlamıyorum
Yandex’e giriş şifrenizi unuttuysanız şifrenizi kendiniz sıfırlamaya çalışın. Bu amaçla Erişim yenileme sayfasındaki talimatları izleyin.
Hesabınıza telefon numarası veya e-posta adresi bağladıysanız, doğrulama kodunu almak için bunları girmeniz gerekir. E-posta adresinin veya numaranın yanlış olduğunu belirten bir bildirim görürseniz, doğru yazıp yazmadığınızı kontrol edin. Girdiğiniz numara doğru olmasına karşın işleme devam edemiyorsanız kullanıcı hesabınıza bağlamış olabileceğiniz diğer adresleri ve numaraları hatırlamaya çalışın.
Hesabınıza telefon numarası veya e-posta adresi bağlamadıysanız güvenlik sorusunu yanıtlamanız gerekecek. İlk seferden doğru yanıtlayamayabilirsiniz, bu durumda farklı yazılışları ve klavye ayarlarını kontrol edin.
Kurumlar için Mail şifremi hatırlamıyorum
E-posta adresiniz ya.ru, yandex.ru
, yandex.by
, yandex.com
, yandex.com.tr
, yandex.kz
ve yandex.uz
dışında bir alan adıyla bitiyorsa, hesabınız Kurumlar için Mail
kullanılarak oluşturulmuştur. Varsayılan olarak, hesap erişiminizi, doğrulama kodu alarak veya bir güvenlik sorusuna cevap vererek her zamanki gibi yenileyebilirsiniz.
Ancak alan adını da yöneten sistem yöneticileri, kullanıcıların şifreleri değiştirmesini engelleyebilir. Bu durumda, Yandex erişiminizi yenilemenize yardımcı olamaz; şifreyi yalnızca sistem yöneticisi değiştirebilir veya hatırlatabilir. Sistem yöneticinizle genellikle e-posta hesabınıza kayıt olduğunuz web sitesi aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.