Şifremi sıfırlayamıyorum
Erişim yenileme sayfasında tüm gerekli alanları doğru girdiğinizden emin olun:
-
E-posta adresinin veya numaranın yanlış olduğunu belirten bir bildirim görürseniz, doğru yazıp yazmadığınızı kontrol edin. Girdiğiniz numara doğru olmasına karşın işleme devam edemiyorsanız kullanıcı hesabına bağlamış olabileceğiniz diğer adresleri ve numaraları hatırlamaya çalışın.
-
İlk seferden doğru yanıtlayamayabilirsiniz, bu durumda farklı yazılışları ve klavye ayarlarını kontrol edin.
Not
Telefon numarasıyla ilgili sıkça yaşanan sorunların çözümlerini Telefon numarası ile ilgili sorunlar sayfasında bulabilirsiniz.
Destek Ekibi aracılığıyla şifre sıfırlama
Şifrenizi yenileyemiyorsanız şifre yenileme formunu doldurun.
Mümkünse anketi normalde Yandex’e giriş yaptığınız cihazdan (yani bilgisayardan, telefondan veya tablet bilgisayardan) doldurun. Ayrıca anketi internete çoğunlukla giriş yaptığınız (örneğin evinizdeki) bağlantı üzerinden ve halka açık Wi-Fi bağlantısı kullanmadan doldurmanız önerilir.
Ankete, kullanıcı hesabı için kayıt olurken veya hesap ayarlarında kullandığınız kişisel verilerinizi girmeniz gerekir. Verilerinizi yüzde yüz doğru girmeye gerek kalmaksızın hatırladığınız gibi girin.