Hesap engellendi
Kullanıcı hesabı ile giriş yapmanız sırasında "Hesap engellendi" mesajını alıyorsanız, kullanıcı hesabı türüne göre önerilerimizi kullanın:
-
Yandex kullanıcı hesabı: Tam kayıt işlemini tamamlaıp kullanıcı hesabınız için ayrı özel bir kullanıcı adı ve giriş şifresi oluşturduysanız. Bu durumda e-posta adresiniz
kullanıcıadınız@yandex.ru
(veyaya.ru
,yandex.com
vb.) şeklinde olur. -
Kurumsal e-posta adresi ile kullanıcı adı: Kullanıcı adınız, Kurumlar için Yandex 360'taki kurumun yöneticisi tarafından oluşturulmuşsa. Bu durumda Yandex kullanıcı hesabınızın e-posta adresi
@
işaretinden sonra kurumunuzun adını içerir. -
Kendi e-posta adresinizle oluşturulan kullanıcı hesabı: Basitleştirilmiş kullanıcı kaydı kullanarak kullanıcı adınızda başka bir servisteki (Mail.ru, Rambler, Gmail vb.) e-posta adresinizi belirttiyseniz. Bu tür kullanıcı hesabının özellikleri hakkında ayrıntılı bilgi için Herhangi bir E-Posta Adresi ile Kullanıcı Kaydı bölümüne gidin.
yandex.ru hesabım engellendi
Kullanıcı hesabınız, erişim kurtarma veya silme girişimi sırasında engellenmiş olabilir.
-
Erişim kurtarma sırasında
E-postanızı kontrol edin — Yandex destek ekibinden erişimi geri kazanmak için bir bağlantı içeren bir e-posta gelmiş olmalıdır. E-posta "Gelen" kutusunda yoksa, "Spam" kutusuna alınmış olabilir.
Hesabın engelini kaldırmak için e-postadaki bağlantıyı takip edin. E-postadaki bağlantının süresi dolduysa, yanıt e-postanızda bunu belirtin.
-
Kullanıcı hesabı silme sırasında
Silinme durumunda, kullanıcı hesabı 30 gün süreyle askıya alınır (dondurulur). Bu süre içerisinde hesabı geri yükleyebilirsiniz.
Bu öneriler işe yaramadıysa Destek Ekibi ile iletişime geçin.
Kurumsal e-posta kutusuna bağlı hesabım engellendi
Kurumsal e-postaya bağlı kullanıcı hesapları web alan adı yöneticileri tarafından yönetilir. Engelleme mesajını görüyorsanız hesabınız, size kullanıcı adını ve giriş şifresini veren yönetici tarafından engellenmiş demektir.
Engellemenin nedenlerini öğrenmek veya kullanıcı hesabınıza erişimi yeniden kazanmak için yönetici ile iletişime geçin. Engeli kaldırabilmesi için yöneticinin, Kurumlar için Yandex 360 sayfasına web alan adını bağlarken kullandığı kullanıcı adı ile giriş yapması gerekir.
Hesap yönetimi hakkında ayrıntılı bilgi için Çalışanlar, Bölümler ve Gruplar bölümüne gidin. Destek Ekibi'ne başvuru formu da aynı sayfada bulunur.
Kendi e-posta kutuma bağlı hesabım engellendi
Kullanıcı hesabınız, ona erişim kurtarma girişimi sırasında engellenmiş olabilir.
E-postanızı kontrol edin — Yandex destek ekibinden erişimi geri kazanmak için bir bağlantı içeren bir e-posta gelmiş olmalıdır. E-posta "Gelen" kutusunda yoksa, "Spam" kutusuna alınmış olabilir.
Hesabın engelini kaldırmak için e-postadaki bağlantıyı takip edin. E-postadaki bağlantının süresi dolduysa, yanıt e-postanızda bunu belirtin.
Bu öneriler işe yaramadıysa Destek Ekibi ile iletişime geçin.
Destek Ekibi'ne yaz
Öneriler işe yaramadıysa veya başka sorularınız varsa, Destek Ekibi'ne başvurun.