Yandex'e giriş yapmayla ilgili sorunlar

  1. Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum
  2. Kullanıcı hesabınız, kullandığınız bazı uygulamaların erişimine kapandı
  3. Lütfen resimdeki karakterleri giriniz
  4. Firefox'ta “OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı” yönünde bir cevap alıyorum

Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum

Hesabınıza giriş yapamıyorsanız önerilerimiz göz atın. Aşağıda her bir hata için farklı talimatlar bulunmaktadır.

Kullanıcı adı ve şifre yanlış! Giriş denemesi başarısız oldu.

İki aşamalı kimlik doğrulama kullanıyorsanız veya daha önce kullandıysanız, giriş yapmak için Yandex.Anahtar uygulamasından alınacak tek seferlik bir şifrenin girilmesi gerekir.

Kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğrudan Hesap yönetimi sayfasında girmeyi deneyin. Caps Lock tuşunun basılı olmadığından ve İngilizce veya Türkçe klavye düzeninin yüklendiğinden emin olun.

Not. Kullanıcı adını ve şifreyi klavyeden girin; panodan kopyalamayın. Yanlışlıkla fazladan bir boşluk kopyalayabilirsiniz ve giriş bu nedenle başarısız olabilir.

Hem bilgisayarlarda hem de cep telefonlarında, bazı programlar (Punto Switcher gibi) yazdığınız karakterleri otomatik olarak değiştirebilir; buna klavye düzenini değiştirme, büyük harfleri küçük harflerle değiştirme, noktalardan sonra boşluk bırakma, vb. dahildir. Kullanıcı adınızın şifresini girmeden önce, yazım hatalarını otomatik olarak düzelttiğinizden ve klavye düzeni otomatik olarak değiştirilmediğinden emin olun.

Bu kullanıcı adına sahip bir kullanıcı yok

Girilen hesaba ait kayıt yok ya da hesap silinmiş.

Destek Ekibi'ne başvurmadan önce kullanıcı adınızın yazılışını kontrol edin:

  • Kullanıcı adı yalnızca Latin harflerinden, rakamlardan, noktalardan ve tirelerden oluşabilir.

  • E-posta adresi gireceksiniz, bunun doğru şekilde belirtilmesi gerekir: "kullanıcı adınız"@yandex.com.tr.

  • Yalnızca Yandex.Mail adresi kullanılarak giriş yapılabilir; Gmail veya Mail.ru adresleri kesinlikle işe yaramayacaktır.

Kullanıcı adım engellendi!

Kullanıcı adını doğru belirttiğinizden emin olun. Kullanıcı adının doğruluğundan emin değilseniz hata bildirimindeki bağlantıdan geçerek Destek Ekibi'ne başvurun.

Cookies (çerezler) hatası

Tarayıcınızda çerezler devre dışı bırakılmışsa, Yandex'e giriş yapılamaz. Bu ayar ayrıntılı olarakÇerez dosyalarına izin verilmesi ile ilgili ayarlar bölümünde açıklanmıştır.

Hiçbir yol işe yaramıyorsa

Şifreyi sıfırlamak için hesaba erişim yetkinizi kurtarmayı deneyin.

Şifreyi otomatik sıfırlamak, Destek Ekibi'ne başvurmaya kıyasla her zaman daha basit ve hızlı bir yöntemdir. Bu nedenle, tüm kullanılabilir seçenekleri deneyin. SMS veya e-posta adresi aracılığıyla erişimi tekrar sağlayamıyorsanız, güvenlik sorusunun yanıtını hatırlamaya çalışın. Güvenlik sorusunu yanıtlarken, yanıtı doğru ve gerekli klavye düzeninde girdiğinizden emin olun.

Şifrenizi yenileyemiyorsanız şifre yenileme formunu doldurun.

Kullanıcı hesabınız, kullandığınız bazı uygulamaların erişimine kapandı

Şifrenizi değiştirdiyseniz veya Tüm bilgisayarlarda oturum sonlandır bağlantısından geçiş yaptıysanız, tekrar hesaba girmek için sadece web tarayıcınızda değil hesabınızı kullanan diğer uygulamaların çoğunluğunda da tekrar hesaba giriş yapmanız gerekir.

Not. Hesabınızın belirli uygulamaların erişimine kapalı olmasının nedeni, şifrenin değişmesi ve tüm bilgisayarlarda hesaba girişin sonlandırılması durumunda söz konusu uygulamaların hesabınız için verilmiş olan OAuth belirteçlerini kaybetmeleridir.

Lütfen resimdeki karakterleri giriniz

Yandex'in, hesabınıza giriş esnasında ekranda gördüğünüz resimdeki simgeleri girmenizi istemesi, size ait IP adresinden sık sık yanlış şifreyle giriş denemesi yapıldığı anlamına gelir.

Bu duruma yol açan sebepler:

  • Son birkaç gün içinde yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresi kullanarak Yandex'e girmeye çalıştınız.

  • İş yeriniz veya evinizdeki yerel ağın diğer kullanıcıların birden fazla kez peşpeşe yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresiyle giriş yapmaya çalıştınız. Bu konuda ağ yöneticinize başvurmanızı öneririz.

  • Outlook, Mail veya Opera gibi bir e-posta uygulamasında yanlış kullanıcı adı veya şifre girdiniz.

  • Bilgisayarınız Yandex'teki kullanıcı hesabınıza izinsiz olarak giriş yapmaya çalışan bir virüs kapmış olabilir. Bu durumda bilgisayarınızı ücretsiz çevrimiçi virüs ayıklama uygulamalarıyla kontrol etmenizi öneriyoruz. Anti-virüs uygulaması geliştirme şirketlerin çoğu, virüs koruma ürünlerini ücretsiz sağlamaya hazır.

Firefox'ta “OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı” yönünde bir cevap alıyorum

Bilgisayarınızdaki sistem saati ayarları yanlış olabilir. İşletim sisteminizdeki saat dilimi ayarlarında saat diliminizin coğrafi konumunuza uygunluğunu ve Yandex.Saat adresinden saat ayarlarınızı kontrol edin.

Farklı işletim sistemlerinde saat belirleme hakkında ayrıntılı bilgi için Saat dilimi, tarih ve saati ayarla bölümüne göz atın.