Açıklama ve reklam içeriği
Yandex Navigasyon'da rota önerileri, özelikle rota oluşturulurken reklamların görüntülenmesini sağlayan bir reklam formatıdır: kullanıcı, yoldayken reklam verene ait satış noktasına uğramak için bir öneri görür. Bu öneri, araç hareket etmeden önce görüntülendiği için kullanıcının dikkatini markaya çekerek, satış noktalarınıza yeni müşteriler çeker.
Nasıl çalışır?
Reklam, kullanıcı davranış senaryosuna çok doğal bir şekilde entegre edilir. Kullanıcı rota oluştururken bu öneri, rota seçenekleri panelindeki ek bir seçim olarak gösterilir. Yandex Navigasyon, sadece uğramanın toplam yolculuk süresini büyük ölçüde etkilemeyeceği noktaları kullanıcıya sunar. Öneriye tıklandığında, reklam verene ait satış noktası kullanıcının oluşturduğu rotaya bir ara nokta olarak eklenir; böylece kullanıcı isterse bu yeni rotayı kullanabilir.
Bu, CPA prensibine göre ödemeli bir reklam formatıdır: yalnızca kullanıcının satış noktanıza uğramasının öngörüldüğü bu yeni rotada yolculuğa başlaması durumunda ödeme yaparsınız.
Bu format, özellikle şehirde birden fazla satış noktası olan reklam verenler, fast food zincirleri ya da günlük tüketim ürünleri satan perakendeciler gibi insanların yoldayken sık sık uğradığı şirketler için idealdir.
Ayrıntılı bilgi için Yandex Reklam Ürünleri sitesine gidin.
Sorularınız kaldı mı?
Lütfen sorularınız için Navigasyon Türkiye Destek Ekibi ile geoadv@support.yandex.com e-posta adresinden iletişime geçiniz.