Kampanya oluşturma

Reklam kampanyası bir sipariş dahilinde oluşturulur. Kampanyadan önce sipariş oluşturun.

Adım 1. Ana ayarları belirtin

  1. Siparişi açın ve Kampanya Oluştur butonuna tıklayın.

  2. Kampanya adını belirtin. (Kampanya için "Reklam veren adı" — "Reklam formatı" — "Ay" şeklinde bir ad kullanmanızı öneririz.)

  3. Bütçe tutarını belirtin.

  4. Kampanya için günlük harcama limitini belirtin. Bu limite ulaşıldığında gösterimler bir sonraki güne kadar durdurulur.

    Öneri
    Otomatik limit seçeneğini kullanmanızı öneririz.

  5. Kampanya için başlangıç ve bitiş tarihleri seçin.

  6. Gerekirse Gelişmiş ayarları belirtin. Yapabilecekleriniz:

    • Reklamın gösterim günlerini ve saatlerini belirtebilir.

    • Reklam gösterim günlerinin hesaplandığı saat dilimini seçebilirsiniz.

    • Bir kullanıcı için günlük gösterim sayısı limitini belirtebilirsiniz.

    • İstediğiniz hedef kitlenin ilgi alanlarına, sosyodemografik veya coğrafi konum özelliklerine göre hedefleme ayarları yapabilirsiniz.

  7. Sonraki adım butonuna tıklayın.

Adım 2. Reklam gösterim yerlerini seçin

  1. Reklam gösterimleri için kurum seçin. Kurum bilgileri Yandex Business'a dahil olmalıdır. Kurum bir zincir ise isteğinize göre tüm şubelerini veya yalnızca istediğiniz şubelerini seçebilirsiniz.

    Not
    Kurumun rakiplerinin konumlarını belirtirseniz kampanya moderasyondan geçemez.

  2. Sonraki adım butonuna tıklayın.

Adım 3. Etiket (pin) tasarımını tamamlayın

  1. Haritada etiketin ("pin"in) yanında görüntülenecek kampanya adını belirtin. Maksimum uzunluğu 15 karakter olmalıdır.

  2. Etiket (pin) görseli yükleyin. Bu görsel, şirketin mevcut koşullara uygun olan tam veya kısaltılmış logosu veya simgesi olabilir. Logo bir görsel ve metin içeriyorsa, algılama kolaylığı için sadece görsel kısmının kullanılması önerilir.

  3. Arka plan ve çerçeve için renk seçin. Yandex Navigasyon'un gündüz ve gece modlarında harita etiketinin (pin'in) görünümü sağdaki özel alanda gösterilir.

  4. Sonraki adım butonuna tıklayın.

Adım 4. Banner tasarımını tamamlayın ve metin yazın

  1. Reklam başlığı yazın. Maksimum uzunluğu 370 karakter olmalıdır.

  2. Kuruluşunuzun faaliyetleri reklam yasalarına tabiyse Sorumluluk reddi alanına uyarı ekleyin.

  3. Harita etiketine (pin) tıklandığında açılacak banner için görsel yükleyin. Yandex Navigasyon'un gündüz ve gece modlarında banner'ın görünümü sağdaki özel alanda gösterilir.

  4. Sonraki adım butonuna tıklayın.

Adım 5. Buton ayarlarını yapın

  1. Kullanıcının kuruma ulaşım rotası oluşturabilmesi için banner varsayılan olarak Uğra butonunu içerir. Ayrıca, aşağıdakiler gibi ek bir eylem butonu da seçebilirsiniz:

    • Ara: Kurumla hızlı iletişim kurmayı sağlar.

    • Site bağlantısı: Reklam verenin web sitesine veya sosyal ağ sayfasına geçişi sağlar. Bağlantıya bir UTM etiketi de eklenebilir.

  2. Sonraki adım butonuna tıklayın.

Adım 6. Kampanyayı moderasyona gönderin

  1. Tüm bilgileri dikkatlice kontrol edin.

  2. Şu butona tıklayın:

    • Kampanyayı moderasyona göndermeye ve reklamı yayınlamaya hazırsanız Moderasyona gönder'e.

    • Kampanyayı daha sonra düzenlemeye geri dönmek istiyorsanız Taslağa kaydet'e.

Yandex Navigasyon'da gösterimler fatura ödemesi yapılıp reklam içeriğinin moderasyonu tamamlandıktan sonra (belirtilen başlangıç tarihinden önce olmamak kaydıyla) başlar.

Kampanya oluşturmayla ilgili sorularınız varsa lütfen bize yazın.

Sorularınız kaldı mı?

Lütfen sorularınız için Navigasyon Türkiye Destek Ekibi ile geoadv@support.yandex.com e-posta adresinden iletişime geçiniz.

  • İş
  • Ev aletleri
  • Yiyecek ve içecek
  • Hayvanlar
  • Kırtasiye
  • Sağlık ve güzellik
  • Emlak
  • Eğitim
  • Giyim, ayakkabı ve aksesuar
  • Tatil ve seyahat
  • Hediyelik eşya ve çiçek
  • Çalışma
  • Eğlence
  • Tarım ekipmanları ve makineleri
  • Aile ve çocuklar
  • Spor
  • İnşaat, tadilat ve iç dekorasyon
  • Telekomünikasyon
  • Ulaşım
  • Finans
  • Elektronik eşya