Erişim yönetimi

Erişim düzeyleri

Kullanıcı hesabından müşterilere, siparişlere ve şirketlere erişim izinleri rolünüze bağlıdır:

İdareci

Ajans adına tüm siparişleri, müşterileri ve erişimleri yönetme yetkisi olan baş yetkili (Yandex Direct'te ajansa ait olan en üst kademeli kullanıcı adıdır). İdareci yeni müşteriler oluşturabilir ve mevcut müşterileri hesaba ekleyebilir.

Yöneticiye veya kullanıcıya erişim izinleri vermeye yetkilidir.

Yönetici

İdareci'nin erişim açtığı sipariş ve müşterileri yönetebilen ajans temsilcisidir. Sipariş oluşturabilir, müşteri ekleyebilir, müşteri temsilcilerine istatistikleri görüntüleme izni verebilir.

Kullanıcılara, erişim izinleri verebilir.

Kullanıcı

İdareci'den veya Yönetici'den erişim izni alan bir müşteri temsilcisidir. Düzenleme yetkisi olmadan istatistikleri ve kampanyaları görüntüleyebilir.

Erişim izni verme

Erişim izinleri login@yandex.com.tr şeklindeki kullanıcı adları için verilir. Bir kullanıcı adının sistemde yalnızca tek bir rolü olabilir.

İdareci, bir kullanıcı adına Yönetici veya Kullanıcı rolü verebilir; Yönetici ise bir kullanıcı adına yalnızca Kullanıcı rolü vermeye yetkilidir.

Yönetici erişim izninin verilmesi

  1. Erişim yetkileri sekmesini açın.

  2. Sağ üst köşede Yeni kullanıcı butonuna tıklayın.

  3. login@yandex.com.tr formatında bir e-posta adresi girin.

  4. Önerilen kullanıcı adını listeden seçin.

  5. Devam butonuna tıklayın.

  6. Yöneticinin, siparişlerine erişmesi gereken müşterileri seçin.

  7. Hazır butonuna tıklayın.

Kullanıcı erişim izninin verilmesi

  1. Erişim yetkileri sekmesini açın.

  2. Sağ üst köşede Yeni kullanıcı butonuna tıklayın.

  3. login@yandex.com.tr formatında bir e-posta adresi girin.

  4. Önerilen kullanıcı adını listeden seçin.

  5. Devam butonuna tıklayın.

  6. Kullanıcının, siparişlerine erişmesi gereken müşterileri seçin.

  7. Hazır butonuna tıklayın.

Sorularınız kaldı mı?

Lütfen sorularınız için Navigasyon Türkiye Destek Ekibi ile geoadv@support.yandex.com e-posta adresinden iletişime geçiniz.