Yandex Disk sayfasında yükleme ve görüntüleme hataları

Bazen, Disk ile çalışırken butonlar çalışmaz, sayfa öğeleri yüklenmez, fotoğraflar açılmaz, dosyalar indirilmez olur veya tarayıcı hata bildirir.

Bunun nedeni ve düzeltilmesi:

Tarayıcı sayfayı yanlış gösteriyor

İnternet trafiğinden tasarruf etmek için tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte tutar. Sayfaları yeniden görüntülediğinizde, tarayıcı bunların verilerini önbellekten yükleyebilir. Dosyanın adını bilgisayar programı aracılığıyla değiştirirseniz, dosya bilgisi tarayıcı önbelleğinden yüklenir ve bu nedenle dosyanın güncel olmayan adını görürsünüz.

Sayfayı yenileyerek, sayfanın internetten güncel verileri yüklemesini sağlayabilirsiniz. Sorun devam ederse, tarayıcı önbelleğini temizleyin ve tüm çerez dosyalarını silin.

Uzantılar Yandex Disk'i engelliyor

Disk, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılar nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Disk, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Disk sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.

Tarayıcıda veri engellemesi etkin

Talimata göre tarayıcınız için veri engellemeyi kapatın:

Yandex Browser
  1. Tarayıcının Ayarlar menüsünü açın.
  2. Web siteleri sekmesine gidin.
  3. Sayfayı aşağıya kaydırın ve Gelişmiş site ayarları'na tıklayın.
  4. Sayfayı aşağıya kaydırın ve Çerez dosyaları bölümünü bulun.
  5. Üçüncü taraf çerezlerini engelle seçeneğini kapatın.
Mozilla Firefox
  1. Tarayıcı ayarlarını açın ve Ek ayarları yönetme'yi seçin.
  2. Gizlilik ve Güvenlik sekmesine gidin.
  3. Sayfayı aşağıya kaydırın ve Web sitesi çerezleri ve bilgileri bölümünü bulun.
  4. İstisna yönetimi... düğmesine basın.
  5. Satıra Web sitesinin adresini girin https://disk.yandex.com.tr/client/disk.
  6. İzin ver'e tıklayın.
  7. Değişiklikleri kaydedin.
Google Chrome
  1. Tarayıcının Ayarlar menüsünü açın.
  2. Sol menüde Gizlilik ve Güvenlik öğesine tıklayın.
  3. Site ayarları bölümünü bulun ve Üçüncü taraf dosya çerezleri'ne tıklayın.
  4. Üçüncü taraf dosya çerezlerini engelle seçeneğini kapatın.
Opera
  1. Tarayıcının Ayarlar menüsünü açın.
  2. Güvenlik sekmesine gidin.
  3. Site ayarları → Çerez dosyaları ve site bilgileri bölümünü açın.
  4. Üçüncü taraf dosya çerezlerini engelle seçeneğini kapatın.
Edge
  1. Tarayıcı parametrelerini açın.
  2. Çerez dosyaları ve site izinleri bölümüne gidin.
  3. Kaydedilen çerez dosyaları ve bilgileri bölümünde Çerez dosyalarını ve site bilgilerini yönetin ve bunları silin öğesine tıklayın.
  4. Üçüncü taraf çerez dosyalarını engelle seçeneğini kapatın.
Internet Explorer
  1. Tarayıcı özelliklerini açın.
  2. Gizlilik ve Ek sekmesine gidin.
  3. Üçüncü taraf dosya çerezleri sütununda Kabul et seçeneğini seçin.
  4. Değişiklikleri kaydedin.
Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Eski tarayıcılar, hızlı ve kolay sayfa yükleme için gerekli teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın en son sürümünüTarayıcınızın en son sürümünü yükleyin.

Antivirüs, güvenlik duvarı veya proxy, internet bağlantısını etkiler

Antivirüs, güvenlik duvarı veya proxy sunucusu nedeniyle disk hatalı çalışabilir. Bunu kontrol etmek için bunları kısa süreliğine devre dışı bırakın. Yandex Disk antivirüs veya güvenlik duvarı nedeniyle yanlış çalışıyorsa, Disk sayfasını bu programın istisnalarına ekleyin ve .

İnternet hızı düştü

İnternet bağlantı hızınızı yandex.ru/internet sayfasında kontrol edin. Disk dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakın ve sayfayı yeniden yükleyin.