iOS (iPhone ve iPad) uygulaması

Uygulamayı kurma

Uyarı: Yandex.Disk uygulaması en az 6.0 sürümü iOS platformu tarafından desteklenmektedir.

iOS (iPhone, iPad, iPod Touch) için Yandex.Disk uygulamasını indirmek için cihazınızda Yandex yükleme sayfasını veya App Store uygulama sayfasını açın.
 Belirtilen yöntemler sizin için uygun değilse alternatif yükleme yöntemlerinden birini seçin.

Aynı anda birkaç hesabı kullanarak hesaplarınız arasında hızlıca geçiş yapabilirsiniz. Uygulamaya bir hesap eklemek için Ayarları açın, Çıkış düğmesine tıklayın ve başka bir hesapla giriş yapın. Uygulamadan bir hesabı silmek için Ayarları açın, Çıkış düğmesine tıklayın, ilgili hesap satırını sola kaydırın ve Sil düğmesine basın.

Uygulama ile çalışma hakkında daha detaylı bilgi için bkz. Bölüm iOS

Dosyalarla çalışma

iOS uygulamasında, platform özelliklerinden dolayı cihazdan sunucuya sadece fotoğraflar ve videolar yüklenebilir.

Bir görüntü veya video dosyasını cihazınıza kaydetmek için dosyayı açın ve ekranın sağ üst köşesinde bulunan ok işaretli simgeye tıklayın, "Galeri'ye kaydet" öğesini seçin.

Fotoğraf ve videoları otomatik yükleme

Yandex.Disk'inize standart "Galeri" uygulamasından resim ve video dosyaları otomatik olarak yükleyebilir, Disk'teki "Kamera" veya diğer herhangi bir klasörün içinde depolayabilirsiniz. Uygulama ilk kez başlatıldığında otomatik yükleme ayarları penceresi görüntülenir. Otomatik yükleme ayarları için bkz. Bölüm Fotoğraf ve videoların otomatik yüklemesini ayarlama.

Alınan ekran görüntüleri otomatik yükleme sırasında Disk'teki "Kamera" klasöründe bulunan "Alınma tarihi olmayanlar" kısmına kaydedilecektir.

Uyarı: 50 MB'tan büyük dosyalar arkaplanda yüklenmeyecektir. Bu dosyaların yüklenmesi için uygulamayı açın.

Çevrimdışı Mod

Dosyalara internet bağlantısı olmadan erişim sağlayabilmek için ilgili dosyaları Çevrimdışı bölümüne ekleyin - dosyalar mobil cihazınıza kaydedilecektir. Değişiklik yapılırsa internet bağlantısı olduğunda bu dosyalar otomatik olarak Çevrimdışı bölümünde güncellenir.

Cihazınız internete bağlı değilse Çevrimdışı klasörüne eklenen dosya ve klasörleri ortak listede görüntüleyemezsiniz. Bu dosya ve klasörlere sadece özel bir bölümde erişilebilecektir.

Öneriler sorunu çözmedi

Sorunlarınızın devam etmesi halinde bizimle iletişime geçin.

Aşağıdaki bilgileri belirtin:

  • Yandex kullanıcı adınız;
  • Yandex.Disk uygulaması sürümü
  • mobil cihazınızın modeli ve kurulu işletim sisteminin sürümü;
  • sorunun oluştuğu tarih ve saat.

Gerekiyorsa Ekran görüntüsü (Screenshot) ekleyin.