Yandex.Disk programının çalışması hakkında başka bir soru

Sorunuzun cevabı Yardım bölümlerinde bulunmuyorsa sorunuzu buradan sorabilirsiniz.

Sorunu detaylı olarak izah edin - hangi koşullar altında ortaya çıktığını, hangi işlemleri, hangi sırada gerçekleştirdiğinizi belirtin. Mümkünse ekran görüntüsü alın.

Aşağıdaki bilgilere ihtiyacımız olacaktır:

  • Yandex kullanıcı adınız;
  • Yandex.Disk programının sürümü ve derlemesi;
  • kurulu işletim sisteminizin adı ve sürümü;
  • kurulu antivirüs ve güvenlik duvarı programlarınızın isimleri;
  • .sync klasöründen veri arşivi.
.sync klasöründen veri arşivi nasıl alınır

.sync klasörü gizlidir ve Yandex.Disk klasöründe bulunmaktadır. Sistem ayarlarında gizli dosya ve klasör görüntüleme seçeneğini etkinleştirin.

Windows işletim sisteminde gizli klasörleri görüntülemek için Kontrol Paneli → Görünüm ve Kişiselleştirme → Klasör Seçenekleri menüsünü açın. Açılan pencerede Gizli dosya, klasör ve diskleri görüntüle seçeneğini etkinleştirin. Değişiklikleri kaydedin.

Yandex.Disk klasörünü açın ve .sync klasörünü bilgisayarınızdaki herhangi bir yere kopyalayın. Kopyalanan klasörü arşive ekleyin.