Dosyalar senkronize olmuyor

Windows'un bildirim alanındaki veya Mac OS X'in menü satırındaki Yandex.Disk simgesi senkronizasyon durumunu gösterir:

  • — Tüm dosyalar eşitlendi

  • — Eşitleniyor

  • — senkronizasyon sırasında hata oluştu.

Yandex.Disk klasörüne kopyalanan dosyalar sunucuda veya başka bir bilgisayarda görüntülenmiyor ise programın senkronizasyon seçeneği etkinleştirilmemiş demektir. Senkronizasyonun programda etkinleştirilmiş olduğundan emin olun. Ayrıca internet bağlantınızı kontrol edin, senkronize edilecek dosyaların başka bir program tarafından kullanılmadığından emin olun.

Program "Veri işleme" durumunda
Yandex.Disk klasöründeki uzun dosya adlarını kısaltın. Programın çalışır bir internet bağlantısına sahip olup olmadığını kontrol edin (antivirus veya güvenlik duvarı programları bağlantıyı bloke edebilir).
Program durumu "Senkronize edilmiş" fakat dosyalar görüntülenmiyor
Dosyalar Yandex.Disk klasöründe olup diğer bilgisayarlarda veya web arayüzünde görüntülenmiyor ise aşağıdaki form aracılığıyla durumu bize bildirin.
Senkronizasyon hızı çok düşük
Program, trafik ve sistem kaynaklarının tasarrufu nedeniyle senkronizasyon hızını hesaplar. Hız sorunlarının, her zaman bizden kaynaklı olmayan, başka sebeplerden dolayı ortaya çıkabileceğine dikkat ediniz: örneğin bağlantı hızı, hizmet sağlayıcınız tarafından kısıtlanmış olabilir. İnternet bağlantı hızınızı kontrol edin.
Senkronizasyon sırasında bir hata mesajı görüntüleniyor
Hata mesajlarının açıklamaları hata sayfasında bulunabilir.

Senkronizasyon hakkında daha detaylı bilgi Bölüm Bilgisayarlar arasında veri eşitleme'de verilmiştir.