Oturum açamıyorum

Programın en son sürümünükurunuz. Yandex hesabınızın parolasını doğru girdiğinizden emin olun.

Aşağıdaki hata mesajı görüntüleniyorsa:

Bir hata meydana geldi. Internet bağlantısını kontrol edin.

Program, sunucu ile bağlantı kuramadı. İnternet bağlantınızı kontrol edin, antivirus ve güvenlik duvarı programlarınızı devre dışı bırakmayı deneyin. Proxy-sunucusu kullanıyorsanız kapatmayı deneyin.

Bağlantı hatası. Antivirus ve diğer programların ayarlarını kontrol edin.
  1. İnternet bağlantınızı kontrol edin.

  2. Bilgisayarınızdaki saat ve tarih, gerçek saat ve tarihe uygun olmalıdır.

  3. Programın kullanmakta olduğu portlar açık olmalıdır. Aşağıdaki portların hizmet sağlayıcınız, antivirus veya güvenlik duvarı programlarınız tarafından bloke edilmediğinden emin olun: 443, 5222.
  4. Antivirus ayarlarında sertifika kontrolünü devre dışı bırakmayı deneyin.

    “Kaspersky Laboratuvarları” ürünleri için güvenli bağlantı seçeneğini devre dışı bırakın: AyarlarGelişmiş. Güvenli bağlantıları her zaman denetle seçeneğini devre dışı bırakın.

    ESET ürünleri için HTTPS protokol kontrolünü devre dışı bırakın: PC Tarama sekmesinden ayarları açın. Tarama ayarlarıİnternet ve E-postaİnternet erişimi ve kimlik avı korumasıTarama modülü ayarlarıHTTP, HTTPS. HTTPS protokolünü denetleme seçeneğini etkinleştirin.