Kurumlar için Disk

Kurumlar için Mail'iniz varsa kullanıcı adı yerinde e-posta adresinizi kullanarak Yandex.Disk'i kullanabilirsiniz.

  1. Yandex.Disk'e erişim
  2. Ek alan satın alma
  3. Yandex.Disk'e giriş yapamıyorum

Yandex.Disk'e erişim

Yandex.Disk'i kullanmaya başlamak için servis sayfasında giriş yapın. Ardından “Yandex.Disk”programını kullanarak Yandex.Disk'teki dosyaları yönetebilirsiniz.

Uyarı. Kurumlar için Mail'de 10 Ekim 2016 tarihinden sonra kaydolan kullanıcılar belge düzenleme özelliğinden yararlanamazlar.

Ek alan satın alma

Kurumlar için Mail kullanıcıları ek alanı satın alırken sadece kredi kartıyla ödeme yapabilirler.

Yandex.Disk'e giriş yapamıyorum

Hesap bilgilerinizi kullanarak Yandex.Disk'e giriş yapamıyorsanız alan adındaki hesabınız silinmiş veya alan adı yöneticisi tarafından değiştirilmiş olabilir. Hesabı yenilemek için alan adının yöneticisine başvurun.

Hesabı yenileyemiyorsanız fakat Yandex.Disk'te ödenmiş ek alanınız varsa, ödenmiş alanı başka bir hesaba aktarmak için geri bildirim formunu kullanarak bizi bilgilendirin.