Yandex.Plus aboneliği

Tüm Yandex servisleri için tek bir abonelik olan Yandex.Plus aboneliği satın alarak disk alanınıza 10 GB ekleyebilirsiniz. Disk için ek alan ve indirimin yanı sıra aboneliğe ücretsiz Yandex.Music aboneliği, Yandex.Taksi'de %10 indirim ve diğer fırsatlar dahildir. Daha fazla bilgi için bkz.

  1. 10 GB ve diğer fırsatlar nasıl kazanılır?
  2. Abonelik sona erdiğinde ne olur?
  3. Plus'ı etkinleştirdim, ama çalışmıyor
  4. Plus'ı etkinleştirdim, fakat Disk'te reklam görüyorum.

10 GB ve diğer fırsatlar nasıl kazanılır?

Uyarı. Tüm Yandex.Plus fırsatları sadece Yandex hesabı olan kullanıcılar için geçerlidir. Yandex'e giriş yapmak için bir sosyal ağ profili veya telefon numarası kullanıyorsanız hesabınızın türünü değiştirin.

Aboneliğinizi nasıl etkinleştireceğiniz konusunda bilgi için bkz.

Abonelik sona erdiğinde ne olur?

Abonelik sona erdiğinde bedeli ödenmemiş Disk alanı devre dışı bırakılır. Fakat bu durum Disk'in aşırı dolu olmasına neden olabilir.

Yandex.Disk'inizde boş alan kalmadığında buraya erişiminiz sınırlanır: Sınırlamalardan kurtulmak için gereksiz dosyaları silmeniz, çöp kutusunu temizlemeniz (buradaki dosyalar da yer kaplar) veya ek alan satın almanız gerekir. Aksi takdirde, 44 gün sonra Yandex.Disk'e erişiminiz tamamen engellenir ve 6 ay sonra tüm dosyalarınız kalıcı olarak silinir. Bu konuda daha fazla bilgi için bkz. Disk'te kullanılabilir alan.

Plus'ı etkinleştirdim, ama çalışmıyor

  1. Mobil cihazınıza uygulamaların Yandex.Plus içeren son sürümlerini yükleyin.
  2. Yandex kullanıcı hesabınıza Yandex.Taksi uygulamasında kullandığınız telefon numarasını bağlayın ve ana numara olarak belirtin.
  3. Yandex kullanıcı hesabınızı KinoPoisk kullanıcı profiline bağlayın.
    Not. Yandex'e 13 Mart 2019 tarihinden sonra kaydolduysanız hesap bağlamanıza gerek yoktur.
  4. Abone olduğunuz hesaptan giriş yaptığınızdan emin olun. Bu hesabın kullanıcı adını veya şifresini hatırlamıyorsanız, Yandex ID Yardım bölümündeki önerileri kullanın. Doğru hesap kullanılıyorsa oturumu kapatıp tekrar açmayı deneyin. Bu işe yaramadıysa destek ekibine yazın. Hizmetin sağlanıp sağlanmadığını kontrol edeceğiz ve sağlanmadığından emin olduktan sonra ödemesi yapılan dönem için aboneliğinizi kurtaracağız.

Öneriler işe yaramadıysa veya aboneliği etkinleştirme veya ödeme ile ilgili başka bir sorun yaşadıysanız Destek Ekibi'ne başvurun.

Plus'ı etkinleştirdim, fakat Disk'te reklam görüyorum.

Yandex.Plus aboneliği Disk'teki reklamları devre dışı bırakmaz. Reklam görmemek için ek olarak Yandex 360 aboneliğini edinin.