Yandex.Disk programının logları nasıl alınır

Kullandığınız işletim sistemini seçin:

Programınızın sürümünü netleştirin:

  1. Program simgesine tıklayın.
  2. simgesine tıklayın.
  3. Menüde Yardım seçin.
  4. Ctrl tuşuna basılı tutarak Hatayı Yandex'e Bildir bağlantısına tıklayarak işaretlenen ZIP arşivini içeren klasörün açılmasını sağlayın.
  5. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
    İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.
Program yüklenmezse veya açılmazsa, logları manuel olarak çıkarın:
  1. Gezgin'i açın ve %LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk adresini kopyalayıp adres satırına girin.
  2. Enter tuşuna basın.
  3. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin.
  4. Gizli dosyaların ve klasörlerin görüntülenmesini ayarlayın.
  5. Yandex.Disk klasörünü açın: program başlatılmadan da açılacaktır.
  6. Yandex.Disk klasörünün kökünde .sync klasörü görüntülenecektir. İçeriğini arşivleyin.
  7. Bu arşivlerin ikisini de geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Menüde sırayla Bilgi → Hatayı Yandex'e bildir seçin; seçili ZIP arşivini içeren klasör otomatik olarak açılır. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.

İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Program yüklenmezse veya açılmazsa, logları manuel olarak çıkarın:

  1. Gezgin'i açın, %LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk.2 adresini kopyalayıp adres satırına girin.
  2. Enter tuşuna basın.
  3. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin ve bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.
  1. Yardım menüsünü açın.
  2. Ctrl tuşunu basılı tutarak Yardıma göz at’ı tıklayın: seçili ZIP arşivini içeren klasör otomatik olarak açılır.
  3. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Program yüklenmezse veya açılmazsa, logları manuel olarak çıkarın:

  1. Gezgin'i açın, %LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk.2 adresini kopyalayıp adres satırına girin.
  2. Enter tuşuna basın.
  3. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin ve bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Dosyaları Disk'e programın özel penceresi üzerinden mi yoksa normal Windows klasöründen mi yüklüyorsunuz?

Büyük ihtimalle cihazınızda Disk 2.0 veya Disk 3.0 sürümü kurulu. Netleştirmek için menü çubuğunda Yardım → Program hakkında ögesine tıklayın. Programın sürümü orada gösterilir.

Büyük ihtimalle cihazınızda klasik Disk (Disk 1.4) kurulu.

Programınızın sürümünü netleştirin:

  1. Menü satırındaki Yandex.Disk simgesine tıklayın.
  2. simgesine tıklayın.
  3. Menüde Yardım seçin.
  4. Ctrl tuşuna basılı tutarak Hatayı Yandex'e Bildir bağlantısına tıklayarak işaretlenen ZIP arşivini içeren klasörün açılmasını sağlayın.
  5. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.
  1. Finder'ı açın, /Yandex/Yandex.Disk.2 adresini kopyalayıp adres satırına girin.
  2. Enter tuşuna basın.
  3. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin ve bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.
  1. Yardım menüsünü açın.
  2. Ctrl tuşunu basılı tutarak Yardıma göz at’ı tıklayın: seçili ZIP arşivini içeren klasör otomatik olarak açılır.
  3. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Program yüklenmezse veya açılmazsa, logları manuel olarak çıkarın:

  1. Finder'ı açın, /Library/Application Support/Yandex.Disk.2 adresini kopyalayıp adres satırına girin.
  2. Enter tuşuna basın.
  3. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin.
  4. Finder'ı açın, /Library/Logs/DiagnosticReports adresini kopyalayıp adres satırına girin.
  5. Enter tuşuna basın.
  6. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin.
  7. Bu arşivlerin ikisini de geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Dosyaları Disk'e programın özel penceresi üzerinden mi yoksa normal Finder klasöründen mi yüklüyorsunuz?

Büyük ihtimalle cihazınızda Disk 2.0 veya Disk 3.0 sürümü kurulu. Netleştirmek için menü çubuğunda Yandex.Disk → Program hakkında ögesine tıklayın. Programın sürümü orada gösterilir.

Büyük ihtimalle cihazınızda klasik Disk (Disk 1.4) kurulu.

.sync klasörünün içeriğini arşivleyin ve geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.

İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.