Destek Ekibi

Sorunuz mu var?

Program kurulumu bölümündeki öneriler size yardımcı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Disk'e giriş yapamıyorum bölümündeki öneriler sizin için yararlı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Sorununuzu daha ayrıntılı açıklayın:

Sunucu ile senkronizasyon için başka bir klasör nasıl seçilir bölümündeki öneriler size yardımcı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Proxy sunucusu seçimi bölümündeki öneriler size yardımcı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Otomatik çalıştırma bölümündeki öneriler size yardımcı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Otomatik güncelleme bölümündeki öneriler size yardımcı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Yaşanan hatayı daha ayrıntılı açıklayın:

Program, sunucu ile bağlantı kuramadı. İnternet bağlantınızın sabitliğini kontrol edin, antivirus ve güvenlik duvarı programlarınızı devre dışı bırakmayı deneyin.

Aşağıdaki portların açık olduğundan emin olun: 443, 5222. Proxy-sunucuları kullanıyorsanız kapatmayı deneyin.

Program, Yandex Disk klasöründe bulunan herhangi bir dosyaya erişim sağlayamıyor. Bu hata, dosya başka program tarafından kullanıldığında veya dosya ismi uygun olmayan (Unicode sembolleri dışında) karakterler içerdiğinde görülür.

Programın Yandex Disk klasörüne ve içindeki dosyalara erişim haklarını kontrol edin. Eşitlenecek dosyalar diğer programlarda açık olmamalıdır.

Bu mesaj, programda oturum açmadığınız anlamına gelir. Mesaja tıklayarak kullanıcı adınızı ve parolanızı yeniden girin.

Disk'te boş alan kalmadı. Gereksiz dosyaları silin, Çöp Kutusu'nu temizleyin veya ek alan satın alın.

Eşitleme yapılacak klasör okunamıyor veya silinmiş. Klasörün yerinde olup olmadığını kontrol edin veya başka bir klasör seçin.

Daha fazla bilgi için bkz. Eşitlenecek dosya ve klasörleri seçin.

Programı kurdunuz ancak eşitleme klasörünü seçmediniz ve programa kullanıcı girişi yapmadınız.

Program ayarlarında belirtilen klasör zaten başka bir Disk kullanıcı hesabı tarafından kullanılıyor. Aynı klasör, farklı hesaplardan eşitleme için kullanılamaz. Program ayarlarından başka bir klasör seçin.

Daha fazla bilgi için bkz. Senkronize edilecek dosya ve klasörleri seçin.

Disk ile eşitlenecek klasör seçilmedi. Klasör program ayarlarından seçilebilir.

Daha fazla bilgi için bkz. Eşitlenecek dosya ve klasörleri seçin.

Yandex Disk klasöründe boyutu 50 GB'den büyük dosyalar vardır. Bunun gibi dosyalar Disk'e yüklenemez.

Veri eşitleme sorunları bölümündeki öneriler sizin için yararlı olabilir.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız lütfen Destek Ekibi'ne yazın.
Uyarı. Program log'larını mesaja eklediğinizden emin olun.

Programın içerisinde dosyaları sildiğinizde, bu dosyalar Çöp Kutusu'na taşınır ve burada 30 gün boyunca saklanır. Bu süre bittikten sonra sunucudan otomatik olarak silinirler. Sunucudan silinmiş dosyalar geri alınamaz.

Bir dosyanın bilgisayarınızdan silinerek yalnızca sunucuda kalmasını Seçmeli klasör eşitleme bölümünde açıklandığı gibi ayarlayabilirsiniz.

Disk'in düzgün ve garantili çalışması için kullanmanızı öneririz.