Eşitleme sorunlarını çözme

Dosyalarım neden eşitlenmiyor?

Yandex Disk aşağıdaki durumlarda dosyayı sunucuya yükleyemez:

  • Bilgisayarınız internete bağlı değildir.

  • Disk'te boş alan kalmamıştır.

  • Yandex Disk ayarlarında eşitleme devre dışı bırakılmıştır.

  • Eşitlenmesi gereken dosyanın boyutu 50 GB'tan fazladır.

  • Dosyaya erişim sınırlıdır (örneğin, dosya başka bir program tarafından kullanılıyordur).

Dosyalar Yandex Disk klasöründe ise ve program simgesi ile işaretlenmişse, fakat dosyalar hala diğer cihazlarda veya web arayüzünde görünmüyorsa, geri bildirim formu kullanarak durumu bize bildirin.

MacOS'inizde Avast Mac Security kuruluysa, ayarlarında korumalı bağlantıların taranmasını devre dışı bırakın:
  1. Program penceresinin sol alt köşesindeki Preferences butonuna tıklayın,
  2. Web Shield bloğunda Disable butonunun altındaki Settings butonuna tıklayın,
  3. Scan secured connections seçeneğini devre dışı bırakın.
  4. Son butonuna tıklayın.

Program, “Eşitleme yapılıyor” durumunda takıldı

Yandex Disk klasöründeki uzun dosya adlarını kısaltın. Programın düzenli bir ağ erişimi olup olmadığını kontrol edin (antivirüs programları ve güvenlik duvarları bağlantıyı engelleyebilir).

Eşitleme klasörü ile ilgili bir sorun mesajı geliyor.

Çoğu zaman, bu aşağıdaki nedenlerden dolayı olur:

Eşitleme klasörü geçersiz

Eşitleme yapılacak klasör okunamıyor veya silinmiş. Klasörün yerinde olup olmadığını kontrol edin veya başka bir klasör seçin.

Daha fazla bilgi için bkz. Eşitlenecek dosya ve klasörleri seçin.

Eşitleme klasörü çakışması

Program ayarlarında belirtilen klasör zaten başka bir Disk kullanıcı hesabı tarafından kullanılıyor. Aynı klasör, farklı hesaplardan eşitleme için kullanılamaz. Program ayarlarından başka bir klasör seçin.

Daha fazla bilgi için bkz. Eşitlenecek dosya ve klasörleri seçin.

Eşitleme klasörü seçilmedi

Disk ile eşitlenecek klasör seçilmedi. Klasör program ayarlarından seçilebilir.

Daha fazla bilgi için bkz. Eşitlenecek dosya ve klasörleri seçin.

Eşitleme hızı yavaş

Eşitleme hızı, internet kullanımı ve sistem kaynakları tasarrufu hesaba katılarak hesaplanır. Hız sağlayıcınız tarafından sınırlandırılmış da olabilir; internet bağlantınızı kontrol edin.

Eşitlemeyi kapattım, fakat dosyalar yine de Disk'e düşüyor.

Başkasına ait mobil cihazdan giriş yapmışsanız başkasının dosyaları Yandex Disk'inize geçebilir. Bu durumda, otomatik yükleme etkinse cihazdaki dosyalar Yandex Disk'e yüklenir.

Başkasına ait dosyaların Yandex Disk'inize yüklenmesini aşağıdaki yöntemlerle durdurabilirsiniz:

Tüm cihazlarda çıkış yap

Başkasına ait dosyaların Yandex Disk'inize girmemesi için tüm cihazlarda Yandex Disk'ten çıkış yapın:

  1. sayfasını açın.
  2. Giriş geçmişi ve cihazlar menüsünde Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın.
Programların erişimini iptal et

Ayrıca Yandex Disk programlarının ve uygulamalarının sunucudaki dosyalarınıza erişimini iptal edebilirsiniz:

  1. sayfasını açın.
  2. Listede Yandex Disk ismi geçen tüm satırları bulun.
  3. Her satıra dokunun ve Sil'e tıklayın.