Yandex.Disk programının logları nasıl alınır

Programınızın sürümünü netleştirin:

  1. Menü satırındaki Yandex.Disk simgesine tıklayın.
  2. simgesine tıklayın.
  3. Menüde Yardım seçin.
  4. Ctrl tuşuna basılı tutarak Hatayı Yandex'e Bildir bağlantısına tıklayarak işaretlenen ZIP arşivini içeren klasörün açılmasını sağlayın.
  5. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.
  1. Yardım menüsünü açın.
  2. Ctrl tuşunu basılı tutarak Yardıma göz at’ı tıklayın: seçili ZIP arşivini içeren klasör otomatik olarak açılır.
  3. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Program yüklenmezse veya açılmazsa, logları manuel olarak çıkarın:

  1. Finder'ı açın ve /Library/Application Support/Yandex.Disk.2 klasörüne gidin. Enter tuşuna basın. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin.
  2. /Library/Logs/DiagnosticReports klasörü için aynı şeyi yapın.
  3. Bu arşivlerin ikisini de geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, tarayıcınız üzerinden Disk'inize yükleyin ve e-posta iletisinde bu arşive genel erişim bağlantısını belirtin.

Dosyaları Disk'e programın özel penceresi üzerinden mi yoksa normal Finder klasöründen mi yüklüyorsunuz?

Büyük ihtimalle bilgisayarınızda Disk 3.1 sürümü kurulu. Netleştirmek için menü çubuğunda Yandex.Disk → Program hakkında ögesine tıklayın. Programın sürümü orada gösterilir.

Büyük ihtimalle cihazınızda klasik Disk (Disk 1.4) kurulu.