Yandex Disk programının logları nasıl alınır

Programınızın sürümünü netleştirin:

  1. Menü satırındaki Yandex Disk simgesine tıklayın.
  2. simgesine tıklayın.
  3. Menüde Yardım seçin.
  4. Ctrl tuşuna basılı tutarak Hatayı Yandex'e Bildir bağlantısına tıklayarak işaretlenen ZIP arşivini içeren klasörün açılmasını sağlayın.
  5. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, ve e-posta iletisinde bu arşive belirtin.
  1. Yardım menüsünü açın.
  2. Ctrl tuşunu basılı tutarak Yardıma göz at’ı tıklayın: seçili ZIP arşivini içeren klasör otomatik olarak açılır.
  3. Bu arşivi geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, ve e-posta iletisinde bu arşive belirtin.

Program yüklenmezse veya açılmazsa, logları manuel olarak çıkarın:

  1. Finder'ı açın, /Library/Application Support/Yandex Disk.2 klasörüne gidin. Enter tuşuna basın. Açılan klasörün içeriğini arşivleyin.
  2. Aynı şeyi /Library/Logs/DiagnosticReports klasörü için de yapın.
  3. Bu arşivlerin ikisini de geri bildirim formunun veya destek ekibine gönderilecek e-posta iletisinin ekine koyun.
İpucu. Arşiv e-postaya eklenemiyorsa, ve e-posta iletisinde bu arşive belirtin.

Dosyaları Disk'e programın özel penceresi üzerinden mi yoksa normal Finder klasöründen mi yüklüyorsunuz?

Büyük ihtimalle bilgisayarınızda Disk 3.1 sürümü kurulu. Netleştirmek için menü çubuğunda Yandex Disk → Program hakkında ögesine tıklayın. Programın sürümü orada gösterilir.

Büyük ihtimalle cihazınızda klasik Disk (Disk 1.4) kurulu.