Destek Ekibi

Yandex Disk uygulamasında bir sorunla karşılaşırsanız durumu bize bildirmek için lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanın.

  1. Sol üst köşede kullanıcı görseline tıklayın.
  2. Yardım ve destek → Sorun bildir'i seçin.
  3. Başvuru nedenini belirtin.
  4. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Not. Mobil uygulamayla ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Ayrıca, başvuru uygulamadan gönderildiği zaman uzmanlarımız sorunu çözmeye yardımcı olan teknik bilgileri de görebilirler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapatılıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını Geri Bildirim Formu üzerinden gönderin.